![]() |
Jouw woorden
Hey hier nog een gedicht van mij.
Jouw woorden Jouw woorden raakten mij ze krasten diepe groeven in mijn hart ze rolden van mijn wangen naar de oneindige diepte Ik lijk in jouw woorden te verdrinken ze zorgen voor een donkere duisternis ze zijn als een dichte mist in mijn leven getrokken Jouw woorden brachten pijn in mijn leven ze brachten mij angst en verdriet Jouw woorden zal ik nooit een plekje kunnen geven Ik zal jou woorden nooit vergeten Kritiek is hartelijk welkom! :) |
even een foutje verbeteren:
ze rolden van mijN wangen |
Jouw woorden raakten mij
ze krasten diepe groeven in mijn hart ze rolden van mij wangen naar de oneindige diepte, met smart Ik lijk in jou woorden te verdrinken ze zorgen voor een donkere duisternis ze zijn als een dichte mist in mijn leven getrokken Jouw woorden brachten pijn in mijn leven ze brachten mij angst en verdriet Jouw woorden zal ik nooit een plekje kunnen geven Ik zal jou woorden nooit vergeten heel anders dan je vorige! de schuingedrukte stukjes komen op mij wat gerijmd over, het is niet verplicht om alles te laten rijmen. als je dat wel wilt, pas dan op dat het niet onnatuurlijk gerijmd word. je eerste strofe vind ik zonder met smart best goed, ook je derde regel is mooi gevonden. probeer het dan wel goed af te sluiten. in de tweede strofe vind ik de 2e regel al weer wat minder, de en de 3e helemaal. kan vast beter ;). de derde strofe is heel persoonlijk, persoonlijk zou ik de laatste regel op een aparte regel zetten. en natuurlijk de fout van halogeen :p. |
hey bedankt voor de reacties. Ik zat al te twijfelen of ik er nou wel of geen 'met smart' in moest zetten. Ik zal het toch maar weglaten
Ik heb de fout verbeterd. Het was een typfoutje :bloos: |
nog een klein foutje:
Ik lijk in jouW woorden te verdrinken |
Ok dat heb ik verbeterd. Volgens mij zat ik een beetje te slapen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |