![]() |
wat is de kutste emotiekon?
:rolleyes:
Ik haat hem. Hij wordt ook vrijwel alleen gebruikt als het totaal overbodig is, aangezien hij geen duidelijke functie heeft. Meestal staat hij onder vervelende, totaal niet grappige pseudodissende bitchopmerkingen, of staan ie in zijn eentje in een bericht. Vreemd genoeg heet hij 'sarcastisch', en als er iets kut is is het wel je sarcasme duidelijk maken met een emotiekon. Wat zijn jullie minst favorieten? |
;) - :mad:
|
Als het in zijn eentje in een bericht staat, heeft het als betekenis:
"yeah, riiight" of "waar slaat dat nou weer op". Een roloog is wel het kutste om te krijgen op een van je opmerkingen. |
Citaat:
Nee, geintje. *Hoe flauw* Ja, ik mag de :rolleyes: wel. Ik vind de :p wel flauw. En ik mis de huil-emoticon die ze ook op msn hebben. Zou wel iets zijn voor Psych, trouwens. |
:evil: ; hij wordt nooit gebruikt, behalve door n00bs. :o
|
Citaat:
|
:rolleyes: is juist geniaal, ik lees 'm als 'jij bent echt dom'
:nono: is duidelijk de kutste |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
omg, wat zeg ik vaak n00b. :| |
Citaat:
|
Citaat:
En ik wil nog steeds een jank- en kotssmiley. |
Citaat:
|
Ja, ik ga ook voor de :evil:, maar de :bloos: komt ook aardig in de buurt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaa er moeten idd wel wat meer smilies komen... :) deze is trouwens ook redelijk overbodig...
Nou gaa k |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
belachelijk stupide ding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is dan ook één van de stomst mogelijke opmerkingen. Citaat:
Een :rolleyes: doet me vrij weinig, omdat die dingen zo lelijk zijn en me doen denken aan mensen die de hele tijd met hun ogen rollen en dingen als 't-zucht' zeggen als ze geirriteerd zijn, en van zulk volk trek ik me over het algemeen weinig aan (uitzonderingen daargelaten, maar dat soort mensen zijn vaak vervelend). Daarbij heet ie 'sarcastisch' terwijl ie er helemaal niet zo uitziet, dus het is gewoon een lomp ding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:evil: , die gebruik ik misschien 1 keer in het jaar
|
Citaat:
Nah, de msn-lachsmiley geeft m.i. duidelijk aan dat het gaat om een glimlach in het ene geval ( :) ), dat wil zeggen: 'oké, dat is goed, dat is fijn'. De andere lach-smiley geeft blijdschap aan. Zo van: 'ow hey, wat leuk!!'Zowat. En deze is gewoon een grijns: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze allemaal leuk.
:bloos: is dan nog de stomste denk ik. Op MSN betrap ik mezelf btw bijzonder vaak op het typen van rolleyes, : D (als ik hem bedoel zoals ie hier is en niet die van msn), nono of confused... Msn heeft ook geen leuke versie voor :o |
:nono:
gebruik ik nooit |
:confused: deze mis ik ook wel vaak op msn, als iemand een compleet lulverhaal begint waarvan ik geen idee heb waar het over gaat.
:( dees is ook wel vet en deze :s vind ik echt niks, straalt totaal niks uit |
:( , fucking jankerig, nee
:o , heel af en toe, overall, kutjes :D , de leukste ;) , gebruik voor zachte ironie :evil: , waar slaat dat op :| :s :confused: :nono: : vaak gebruikt om af te zeiken, in one way or another, geen meerwaarde whatsoever. :bloos: tja, mits niet te veel gebruikt. :cool: Wel leuk bij korte zinloze replies. bij deze de eerste keer dat ik nono confused evil verbaasd en onmogelijkrechtlijnigesmoelemoticon gebruik. |
:rolleyes: gebruik nooit
:evil: ook niet |
De ik wind me op om niets smiley: :mad:
|
Ik heb niet echt aan één smile een hekel. Wel mis ik nono op msn. En hier mis ik de huil smile.
|
op s.com? :evil: past niet in het rij'tje
|
:rolleyes: , deze is inmiddels wel erg achterhaald.
|
ik vind ;) de vervelendste,
het heeft een erg hoog 'nee ik maakte maar een grapje maar dat is zonder deze emoticon niet duidelijk'-gehalte |
:mad: , :evil:
|
:rolleyes: :cool: (y) (n)
|
Ik vind ze allemaal wel leuk. Ik zou er zelfs nog wel een paar bij willen hebben. Een middelvinger-smiley bijvoorbeeld :mad:
|
:rolleyes: vind ik eigenlijk wel aardig.
:evil: Vind ik erg nutteloos :nono: en :cool: zijn de leuksten |
:o, :) en :evil:
|
:evil: en :rolleyes:
|
:evil: = juist kewl !
|
:mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |