![]() |
schoenmaten
welke schoenmaat heb jij? Ik heb maat 39 en ik koop altijd maat 40 omdat ik denk dat ik dat beter pas maar in de praktijk heb ik er altijd wel spijt van.
- nog een vraag: Ik heb dansschoenen te groot gekocht, toen ging ik ze ruilen voor een kleinere maat, maar deze zijn nog tegroot. Zal ik ze weer ruilen of toch maar niet omdat ik anders weer aan kom zetten.. :rolleyes: dat staat ook zo stom.. |
Persoonlijk vind ik het stommer als je met te grote schoenen gaat dansen alleen maar omdat het stom zou zijn ze weer te ruilen. Ik snap wel waarom, maar toch. Waarom pas je ze niet eerst in de winkel? Dan weet je iig of je de goede maat koopt, hoef je niet steeds terug. Lijkt me wat handiger.
Om op je eerste vraag te reageren, ik heb nu maat 40/41 (soms 42), dat verschilt een beetje. Ik pas in de winkel, omdat het nogal wisselt. Vroeger kocht ik ook weleens een maat groter, maar dan was het niet echt 'te groot', dan paste ik gewoon allebei en groter stond toen 'stoerder', vond ik. ;) Nu koop ik gewoon wat het lekkerst zit. |
45
- tuurlijk moet je die ruilen, anders krijg je strax last van je voeten enzo |
41
maar die dansschoenen moet je echt ruilen. nog stommer is om met te grote dansschoenen te gaan dansen |
43
en daar zijn echt geen moderne vrouwenschoenen in te vinden, ook geen sandalen trouwens. toch ni die ik wil :( |
maat 36/37
en je moet die schoenen ruilen want met tegrote schoenen kun je nie dansen lijkt mijn |
maat 38
|
ik heb maat 38 maar om ff op die andere vraag te antwoorden ik ben het met vleermuissie eens: het is stommer om met te grote dansschoenen te gaan dansen dan ze nog een keer te ruilen
|
43
Ik ken iemand met 47 2/3 LOL |
(y) oh thanx iedereen komt wel met goeie antwoorden. Ik ga ze ook ruilen denk ik. Ze zijn niet echt mega te groot. Maar ze zitten alleen een beetje strak met sportsokken. Ik heb ze in de winkel gepast maar als ik er ff een tijdje (15 minuten ) erop loop merk ik dat ik ze met dansen veel strakker moet hebben, Maar bedankt ik ga ze wel zeker ruilen. Maar wat moet ik dan zeggen voor de tweede keer, ze zijn toch te groot, mag ik WEER kleinere??
:( |
- maat 38/39
- kan je niet in die winkel vragen of iemand je kan helpen? die heeft dan waarschijnlijk ook wel verstand ervan en weet of je ze nog iets uitrekken als je d'r een tijdje op loopt! |
Citaat:
|
een voet maat 38 en de andere 39, echt irri, schoenen zijn altijd te klein of te groot.. :(
|
Hummm maat 49 gewone huis tuin en keuken schoen. Maat 50 voor loop schoenen ( hardloop dingen ). en Maat 310 leger kisten of 315 weet ik niet zeker...
|
Sorry, maar ik zie niet in wat dit met L&G te maken heeft. daarom gaat ie naar lifestyle
|
44/45
|
maat 40.
die dansschoenen ruilen, wat kan jou het nou schelen als je daar weer komt. Waarschijnlijk staat er a: iemand anders achter de kassa, b: ze herkennen je niet meer. En anders: schijt aan, jij wilt goede schoenen toch? |
Citaat:
Ik ken iemand met 50 |
Zelf maat 37.
Maar ff een vraagje aan de jongens met maat 47 of groter? waar kopen jullie je schoenen? Er zit nl een jongen bij me in de klas nie nergens goede schoenen kan vinden in die maat. |
Ik heb meestal maat 41, maar soms scheelt het 1 of zelfs 2 maten.
En ga die schoenen ruilen, je laat je toch niet tegen houden door zo'n winkelmannetje?! Die denkt heus niet 's avonds voor het slapen gaan: "Whahaha, wat dom, dat meisje heeft 2 keer haar schoenen geruild." :D En sowieso kun je inderdaad beter schoenen kopen die in de winkel al goed zitten, ook al denk je dat je grotere nodig hebt. |
Citaat:
|
37/38 zoiets
|
maat 35... ik vind het op zich wel fijn, dat ik kleine voeten heb (ben verder namelijk ook klein en dun), maar er zijn dus echt geen schoenen in die maat. Ik kan in kinderwinkels wel mooie gele schoenen met rode stippen, o.i.d. kopen, maar ja...
|
43
|
43/44
asa maat 10 iig |
42/43 zoiets
|
42
|
ik heb maat 39.
Maareuh... zeg, wat kan jou dat nou schelen wat de mensen in de winkel zullen zeggen?? Het personeel is daar toch om jou te helpen! Vooruit, ga ze maar ruilen!! :) |
37
ik vind het wel fijn dak kleine voetjes heb, kleine skateschoentjes zijn kjoet :) |
Heb maat 39. En dat eigenlijk ook altijd. Alle schoenen die ik heb zijn maat 39, dus dat wijkt nooit af eigenlijk... Is wel makkelijk.
Ik zou idd niet met te grote schoenen gaan dansen. Dat is echt vet irritant, dus lekker ruilen... Laat ze maar raar opkijken in die winkel, klant is toch koning?? :p |
39, ik heb een tijdje op 40 gelopen 'voor de groei' :rolleys: Maar dat is dus niet nodig gebleken.
Nadeel: 39 is echt altijd als eerste weg (naar mijn idee) |
37 gemiddeld..
maar ik heb ook schoenen van maat 39.. Mn zusje heeft in allebei haar voeten een andere maat.. :) |
links 39 en rechts 39 1/2.. best wel onhandig soms *giechel*
|
36 *babyvoetjes*
|
tussen de 38 en de 40, meestal 39 :)
|
euhh geen idee eigenlijk, ik doe schoenen aan die mij passen, kijk niet naar de maat ofzo
|
38 heel soms 37
|
42/43
|
42
ik heb de perfecte schoenmaat voor profvoetballer ik kan de wereld hooghouden ballen in kruisingschieten maar schijnbewegingen en spelers voorbij spelen zit er niet in :p |
43 ofzo.. Ligt ook aan het merk/soort van schoenen.
|
42
|
48 :o mja ligt eraan welke schoenen, maar kheb circa, osiris en globe en die zijn alledrie maat 48
|
42 maar ik heb best brede voeten (geen platvoeten :p ) dus soms komt het ook uit op 43 ofzo
|
38.5 :)
|
ik heb vrijwel altijd 39...
|
8, oftewel 42
|
39
en ik zou die schoenen zeker ruilen. Het is stommer om op te grote schoenen te dansen dan om ze (nog een keer) te ruilen. Alsof die mensen in de winkel jou nog kennen. En al zouden ze je herkennen, So what?! |
39/40
|
38/39
(met teva's 41 :) , ja die boerensandalen ja!) |
39/40
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |