![]() |
Mis(t)
Het verdriet is groter
Groter dan de grootste berg De tranen zijn voller Voller dan het diepste meer Ik ben kleiner Kleiner dan de kleinste korrel zand De wind neemt me mee Mee naar zijn eigen land Zo klein, dat niemand me mist Het valt ze niet op Als ik langs ze vlieg Voelen ze een vlaagje lucht Ze kijken er niet van op Gaan verder met hun werk Ze zullen me niet missen Dat hebben ze nooit gedaan |
vind de laatste 2 alinea's wat minder passen, omdat het weer in andere stijl is dan de eerste 2.. al vind ik van de laatste alinea de inhoud weer heel sterk.. :)
|
Citaat:
Suggesties? |
Oke hier komt dan nu mijn suggestie. Ook niet echt goed, maar wel een suggestie :P
Ik ben kleiner Kleiner dan de kleinste korrel zand De wind neemt me mee Mee naar zijn eigen land Zo klein, dat niemand me mist Het valt ze niet op Als ik langs ze vlieg Voelen ze een vlaagje lucht Maar het verdriet is groter Groter dan de grootste berg De tranen zijn voller Voller dan het diepste meer Ze kijken er niet van op Gaan verder met hun werk Ze zullen me niet missen Dat hebben ze nooit gedaan Volgens mijn gevoel kan je nu de laatste alinea op verschillende manieren intepreteren. Op de manier zoals als jij hem geschreven had, maar nu ook op de manier dat ze niet op kijken van het verdriet etc... ofzo...... jaja, logica a la kimry... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |