![]() |
lelijke achtergrond
hey, ik heb juist van een EX vriend gehoord dat hij mijn achtergrond maar lelijk en saai vond is het waar wat vinden julli ervan?
http://www.geocities.com/charmed_tvserie please sign ook gb het kan zijn dat het pasbinnen een uurtje terug gaat sory daarvoor greetzzz ruben |
*komt over een uur wel terug*
|
je site doet het niet duz kan daar bniet echt over oordelen
|
Sorry, this site is temporarily unavailable!
|
Tja, zwart is wel gewoon, maar het is ook erg rustgevend. Bovendien is het een goede kleur voor Charmed IMO.
|
Vind er nix mis mee.
|
wat is IMO???
|
Citaat:
IMHO -> In My Humble Opinion [scpel ik dat goed?] |
Waar blijven die naaktfoto's no!!!
|
Ik denk dat er op dat gelige (en al die andere kleuren op de pagina's) wordt gedoeld... als je op 't plaatje klikt... dat is idd nogal saai en niet echt toepasselijk...
|
welke naaktfotoes?
|
Citaat:
En je achtergrond --> Hij's toch prima zo? Ik vind die drukke kleurrijke achtergronden (meestal te vinden op GeoCities-sites van 13-jarige mensen van het vrouwelijke geslacht - sorry dames! :D ) altijd rasirritant (soms bewegen ze zelfs ook nog! :eek: ), een egaal kleurtje is wel zo prettig voor het oog...! (y) |
ik heb een amerikaanse vriend die naaktfoto's had van holly marie combs ak piper en die jong heeft een maitje gehad van moeder om te vragen als hij ze wou afdoen en anders had hij een rechtzaak aan zijn broek hij heeft ze direct afgehaald en verwijdert
dju he :d |
btw niet alleen commentaar geven over de achtergrond hoor tips enzow mogen ook nog of wat je er van vind
en pleaseeeee teken gb (in het engels :o)) greetzzzz ruben |
Citaat:
|
humble = bescheiden
|
Je moet 1 kleur achtergrond gebruiken en 1 enter plaatje :) dat staat wat netter. Of je haalt een flash intro van www.freeflashintros.com zoals ik heb gedaan: www.geocities.com/fzeroxjuh :D
|
als ik jou was zou ik me eerder zorgen maken om je website dan om alleen de bg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wacht McLaren
|
Zwart is kewl. Die geocities sites met getilede achtergronden zijn pas lelijk. (n)
|
hij is toch goed zo?
|
Zwart is mooi, egaal zwart. Niet druk, dus is de website makkelijk te bekijken.
|
thnxxx maarja niet al de achtergrond is zwart he alleen het eerste pagina :d
|
Citaat:
bijna IEDEREEN denk dat de H voor Honest staat maar dat slaat toch nergens op? ik ga toch niet zeggen van imo: ik vind dat goed imHo: ik vind het niet zo goed lol nou ja whatever |
Citaat:
|
Volgens mij maak je je meer druk om je gastenboek dan om je achtergrond.. :/
|
Citaat:
Bovendien was jouw vraag compleet offtopic. |
groot gelijk thnxxx perseus en als ik het was wa dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d hehe en als ge het echt moest weten ja ik ben da so what?
|
Citaat:
Lettertype is niks.. Die gigantische webring bullshit om de startpagina is helemaal niks Rest van de site: Lettrtype is niks Site kleuren passen niet bij het onderwerp eigenlijk heel die site niet :/ Die dikke scheiding tussen de nav. en die rechte dingen is neit nooi Je navigatie is veels te lang, en probeer hoofdgroepen te maken, daaronder subgroepen Niet alles werkt [veel zelfs niet] |
neen? wat werkt er dan niet ik kan nu niet kijken site is tijdelijk onberijkbaar
|
webring is weg
wat bedoel je heel de site niet en wat voor achtergrond zou ik dan moeten nemen? lettertype=pech :d en bedoel je die gele lijn? moet die dan weg en moet er iets in de plaats komen? |
het lettertype is zeeeer essentieel om een mooie website te maken..
Dat font wat jij hebt is het standaard font, afgekeurd dus.. Welke achtergrond? Ik zou zwart nemen, zoals ik alz ei: bouw je website in de stijl van het onderwerp... |
en ik heb alles nageken en alles doet het het hoor :p
|
Ik vind persoonlijk een webring wel erg handig om soortgelijke pagina's te vinden, is wel leuk bij het surfen. Hij moet alleen niet pontificaal ergens staan, doe hem maar ergens onderop :)
|
Citaat:
zie je wel vaker bij geocities |
dat is al data transfer te hoof dan werkt de helft ni of de hele boel maja ik ga toch overschalen naar webmaster (als ik goei punten heb) dus...
|
over mijn nieuwe la-out ik weet dat er mmerder kren hetlzfde staat Ma da Pagina is nog ni af!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik heb niks gejat kom volgende week maar es terug da zult ge wel zien
|
* Waarom heb je in vredesnaam:
About Charmed Episode Guide About Charmed Episode Guide About Charmed Episode Guide About Charmed Episode Guide About Charmed Episode Guide 5x hetzelfde in je navigation menu????? * Zoals Chimera ook al zei, de About Charmed pagina doet het niet eens. * Je main.html heeft niet eens een home.htm, wanneer ik dus op je site kom zie ik alleen een navigatie menu, en een groot zwart gat rechts. Maak dan geen intro pagina en zet het spul dan daarneer. * Waar dient idd dat frame linksonderin voor? |
Citaat:
|
dat is nu niet mee alles werkt nu perfect alle links behalve als je op home klikt ga je nog verkeerd!
wat vind je ervan? |
Citaat:
css voor menubar zou goed zijn, of gfx-knoppen. verder vind ik dat geel persoonlijk redelijk lelijk, waarom pak je niet gewoon wit? afhangend van de sectie van je site verandert die bgkleur ook, das redelijk irritant. ennuh gb tekenen? wat is nu de bedoeling, een opinie over je site of spammen:confused:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
verder geeft IE, wat (helaas) nog steeds een standaardbrowser is dit op de site zelf (dus na je introdingetje) weer, allé ja in de statusbar:
Done, but with errors in the page. maar ik ga je html niet gaan checken :) ahja niks gejat zei je, http://www.geocities.com/charmed_tvserie/aacharned.gif is van jou? ennuh heb je toestemming om die fotos te gebruiken? sommige zijn copyright... |
het eerste wat ik zie is een paar vrouwen; en ik snap dat je ex-vriendin daar niet veel om geeft (als dat wel zo is heb je toch een verkeerde smaak)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |