![]() |
nieuw.
Hoor haar zingen,
donderdag vrij, De zon schijnt dingen, voor het raam, naast mij. Vliegt de middag voorbij, niet voor vogels zonder naam, wachend zit ik hier, donderdag is niet speciaal, voor jongens zonder faam, want dit is papier, noem het ideaal. *kwam hier vaak, las vaak gedichtjes hier, vond t erg leuk om ander mans/vrouws dingen te lezen, vandaar* vertel of het de moeite waard was, anders: zeg maar niks :p |
'noem het ideaal' is leuk (y). Ik vind het een leuk, vlot lezend gedicht, maar tussen strofe 1 en 2 zit wel een erg groot verschil qua ritme: de regellengte veranderd ineens sterk.
Het woordgebruik is vrij simpel, maar wel doeltreffend. Ik vind het een leuk, niet al te bijzonder gedichtje. |
owkee good enough for me, twijfelde zwaar over de laatste zin, maarja:).
Zal nog wel kijken naar de regelengte enzo, is idd wel word wat je zegt, Dankje. -Aaron. |
moet eigenlijk nog een titel, idee iemand?
|
Op een middag... :P
Zoiets. Maar ik vind het een leuk gedichtje, ik vond alleen het noemen van die dagen jammer, het lijkt me niet zo passend... Misschien ligt het ook aan mij hoor :) |
dit is echt bijzonder!
heerlijke stijl |
Een leuk gedichtje (y)
|
ow noem juist de dag, iets persoonlijker daardoor denk ik ofzo:S.
maar bedankt voor de (positieve) kritiek:D. |
nog steeds geen titel maar dag aan
donderdag vloog. iemand suggesties? |
Alleen "donderdag" zou misschien ook kunnen. Ik vind je tweede strofe veel mooier dan de eerste eerlijk gezegd.
|
juist het noemen van de dag maakt het leuk, ook de herhaling in de 2e strofe donderdag is niet speciaal. je einde voor jongens zonder faam ~ want dit is papier ~ noem het ideaal vind ik opzich wel leuk, maar niet goed uitgewerkt of verwoord. maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. ook het faam lijkt me erg gerijmd op het bovenstaande naam.
verder is het best lief. niet echt bijzonder, maar dat hoeft ook niet voor zoiets. |
ja is waar, moest tog iets rijmen :o
zal later wel een langere eerste strofe maken:). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |