![]() |
foto's
heey
ik wil in mijn portfolio ook een paar foto's doen, maar aangezien ik nooit echt bezig ben geweest met fotografie, wil ik jullie vragen om wat tips. waar ik op moet letten enzo... alvast bedankt |
geen foto's doen dan
|
waar ga je examen voor doen dan?
|
ja voor de kunstacademie, maar k moet ook een beetje variatie in mn portfolio hebben he...
|
ik krijg hier een beetje het omgekeerde wereld idee bij
|
Citaat:
|
ik snap voor de kunstacademie! moet ik zelf ook volgende week, maar voor wel ke opleiding bedoelde ik eigenlijk ;)
|
je maakt een portfolio van wat je leuk vindt en wat je ook echt kan
fotograferen leer je niet in een week hoor |
Citaat:
|
ik ga zelf illustratie doen! mja eerst propedeuse idd!
waar ga je studie volgen? maar als jij foto's een goed beeld vind om te laten zien wie jij bent waarom niet? maar als je dat normaal nooit doet.. wel slim dat je afwisseling wil! verschillende dingen om te laten zien, dat je best creatief kan zijn enzo.. |
Citaat:
ja en dat is ook belangrijk geloof ik dat je laat zien dat je veelzijdig bent enzo, maarja ook al zijn de foto's niet zo goed, kan k iig laten zien dat k t probeer toch? |
dat je interesse toont en super gemotiveerd bent is soms net zo belangrijk als een super goed portfolio!
ik wil ook veel dingen laten zien, veel materialen, maar ik heb no gniet zo veel verschillende ga toch maar is ff foto's make ;) haha heel veel succes iig! laat ff weten wat het is geworden! kuzz |
Citaat:
|
Ga je in Breda? Dan kom je maybe bij mij (de 24e weet ik dat pas voor sure). In Limburg zit ook een academie(volgens mij ook voor fotografie), moet je aan Wenomic vragen, die kan jou daar meer over vertellen.
|
nope ik ga in maastricht
is dichterbij voor mij :P |
Citaat:
en eh dit was dus ook zo ongeveer wat ik bedoelde met omgekeerde wereld. |
is het eigenlijk belangrijk om een gevarieerd portfolio te hebben?
|
en t is ook wel aardig als je kan beargumenteren waarom je juist die foto's in je portfolio stopt.. de motivatie zeg maar...
|
Citaat:
Maar dat betekent dus niet dat je van alles bij elkaar moet schrapen...zeker niet een aantal foto's als je nog nooit een camera hebt vastgehouden (buiten vakantiekiekjes om). |
Citaat:
ik kan bv niet tekenen en da dus niet kansloos toch ene paar tekeningen bijsteken :p |
Ik snap wel dat je veelzijdig wil overkomen, maar er zijn al zoveel verschillende dingen die je kunt doen. Neem anders ook es wat ruimtelijks mee ofzo, als je nog nooit gefotografeerd hebt ga je dat idd echt niet binnen een weekje leren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |