![]() |
wat zou je graag willen AFleren
Als gevolg op het topic van N00dles, omdat ik al aan het typen was wat ik wilde afleren.
Shoot, welke karaktertrekjes/eigenschappen/hobby's/gewoonten van jou zijn onderhand zo irritant dat je er vanaf moet? En waarom? TS begint: ik wil stoppen met roken, voor eeuwig en altijd. Het stinkt, het is smerig, het is uberhaupt niet gezellig om in de regen te roken als je op de bus wacht, mijn zwemprestaties gaan achteruit, en ik ben het gewoon beu. |
Ik moet stoppen met forummen :p
|
Nagelbijten, roken, sarcasme bij mensen die er niet tegen kunnen, mijn negatieve spiraal handhaven, te laat naar bed gaan, etc etc.
|
het nagelbijten
|
- Te veel 'niksen'
|
Citaat:
|
minder achter computer
spontaner zijn |
nagelbijten, roken, mider drinken in het weekend en minder spijbelen
|
-Xboxen en hw maken tegelijk, werkt niet..
-Sarcastisch zijn, niet iedereen heeft dat door. :D |
Mijn neurotische gedrag (overal op trommelen met m'n vingers).
Misschien dat ik moet beginnen met het vervangen van m'n avatar. |
-te weinig aan school doen
-... |
Citaat:
Achterstanden opgelopen? In de BZ-uren van woensdag en donderdag kun je hulp krijgen bij studeren van de studiebegeleider. VWO 4-5-6 B111 M.Bos |
Citaat:
Niek heeft wel wat werk voor je te doen, 7 dagen per week. :p |
Citaat:
|
Pulken aan korstjes. Krijg je littekens van namelijk en het doet zeer.
Nagelbijten heb ik jaren geleden al afgeleerd, nu die velletjes nog. In slaap vallen met je tv en lichten nog aan, enzo. |
Vervelende karweitjes niet meer uitstellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.amnesty-vu.nl/files/childlabour_wevers.jpg |
dingen uitstellen.
te weinig aan school doen. te laat komen. |
Ik ben niet irritant, niets is irritant aan mij. :p
|
Teveel niksen
Uitstellen Ik wilde nog 'uitslapen' neerzetten, maar dat is te lekker om nooit meer te doen. |
Niet altijd om half twee naar bed gaan, geen drugs meer, mn zelfbeeld verbeteren, stappen durven zetten etc.
Maar het zit er toch niet in (n) |
Citaat:
|
nagelbijten en jaloers zijn.
oh... en een heel vage gewoonte: veel op m'n hoofd krabben, ook als ik geen jeuk heb :confused: |
Het lijkt wel of heel het forum aan nagelbijten doet :confused:
Ook niet-nagelbijtende-personen hier? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou wel willen stoppen met mijn gewoonte om om het minste of geringste jaloers te worden en gestresst te zijn:o |
Bepaalde neurotische afwijkingen. :p
|
Ik bijt geen nagel trouwens. :)
|
Perfectionisme dan nog het meest.
|
sarcasme, beledigende humor
|
Ik bijt geen nagels.
Ik wil wel stoppen met: wondjes openkrabben in m'n gezicht te laat komen rondlummelen als ik eigenlijk huiswerk moet maken me vreemd gaan gedragen als er mensen bij zijn die ik niet ken (waar ik dus juist géén goede indruk mee maak). |
nagelbijten :nono: wat een slechte gewoontes.
|
Citaat:
|
Te laat komen. :o
|
van mijn internet verslaving afkomen (en ook mijn tv en computer verslaving als ik dan toch bezig ben)
eten uit verveling en nog een boel dingetjes |
Citaat:
|
weinig aan school doen
zeuren over vanalles nagelbijten, hoewel dat al aardig lukt. en het negatieve spiraalidee. en negatief denken. dus, dat is nogal een waslijst. |
Citaat:
|
ophouden met zo kort te slapen, denk altijd van: ga vroeg naar bed, maar op de één of andere manier komt het er nooit van...
|
vingerkootjeknakken !!!! mijn vriendin wordt er helemaal gestoord van...
|
Citaat:
|
Dingen uitstellen, te laat komen, te laat naar bed gaan..
|
Nagelbijten, dingen uitstellen, M'n kamer niet opruimen.
|
dingen uitstellen, nagelbijten :nono: en ik praat soms veel te veel (n)
|
-Te laat naar bed gaan terwijl ik in het weekend nauwelijks heb geslapen
-Te brutaal zijn tegen leraren waardoor ik geen lol meer kan hebben -Stomme muziek luisteren -Jaloers zijn op een vriendin van me -Mijn All Stars onder de modder smeren (wat btw altijd per ongeluk gaat) -Tomatensoep morsen -Mijn mascaraborsteltje in m'n oog steken -Mijn nagels te kort/scheef/helemaal recht knippen -Vergeten mijn beugel in te doen en er midden in de nacht achter komen -Vergeten dat ik een cadeautje voor mijn zusje moet kopen -Tienen halen -Te veel/te hard praten -Allemaal jongens leuk vinden die ik toch niet kan krijgen |
het veel te veel en te erg nagelbijten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |