![]() |
Plannen voor deze week
Wat gaan jullie allemaal doen deze week. Hebben jullie al plannen. Leuke/enge/spannende dingen of gaat het weer een saaie week worden?
- Ik ga heel de week toetsen leren. - Vrijdag heb ik een feest/verjaardig. - Verder vrij saai allemaal. |
-bedrijf uit de grond stampen
-nog meer pc's fixen -gaan windsurfen -jiu jitsu examen even halen. |
-Uitslapen
-Carnaval vieren -Karten -Forummen/Msnen/Xboxen |
Citaat:
|
- morgen uitslapen en intest bij de anwb..
- woensdag naar de tandarts en misschien naar de bios - donderdag veel huiswerken - vrijdag moet ik huiswerken en werken - zaterdag moet ik werken - zondag moet ik naar familie in dronten die ik niet ken.. bah en dan is het alweer maandag en moet ik naar school.. |
morgen, dinsdag: studeren, voor 't eerst bij m'n vriend gaan slapen (mijlpaal :))
woensdag: 14u20: mondeling examen gaan afleggen, 's avonds feesten donderdag: uitslapen, naar huis met de trein, naar de chiro fietsen, groentjes snijden voor eetfestijn, iets gaan drinken vrijdag: eerste dag eetfestijn, hele dag/stuk nacht werken zaterdag: gaan werken in de supermarkt, tweede dag eetfestijn, hele dag/stuk nacht werken zondag: uitslapen, quality time met familie, en dan weer vertrekken |
Citaat:
|
- een keer de hele week naar school gaan (zonder te spijbelen)
- werken - oppassen - zaterdag verjaardag van een vriendin - een saaie week dus . |
Citaat:
|
Citaat:
|
dinsdag: van 8 tot 5 - werken
woensdag: de hele dag doorbrengen in de bredase centrale bibliotheek (heeft iemand zin om langs te komen? kom!) donderdag: van 8 tot 5 - werken vrijdag: thuis werken aan school zaterdag: van 8 tot 5 - werken zondag: thuis werken aan school :o |
Citaat:
|
rotzooi opruimen
stage lopen werken school kleren kopen en wat leuke activiteiten inplannen! |
Proberen niet te spijbelen en veel huiswerk maken.
Ik weet nu al zeker dat deze plannen niet lukken.... :s |
dinsdag: uitslapen en leren
woensdag: naar school en leren donderdag: naar school, naar bijles en naar de kroeg vrijdag: naar school en naar de kroeg zaterdag: uitslapen tas inpakken en op vakantie gaan zondag: snowboarden! |
Oja SHOPPEN! :D :D :D Dat gaat wel lukken!
|
De hele week veel leren voor mn tentamen maandag.
Vanavond carnavallen. |
Beetje films kijken
Aan school werken Forummen (Uit)Slapen Niet echt veel bijzonders dus. |
naar de kapper vanavond. donderdag naar het uitzendbureau, donderdagavond werken. en vrijdag rijles. Dan komt Bob weer. Zaterdag verjaardag van maddy. zondag valentijnsdag vieren.
|
Donderdag schaatsen en de rest van de week niets doen (y)
|
morgen: sociaal doen
woensdag: paardrijden donderdag: vioolles vrijdag: werken, scouting zaterdag: werken, carnaval vieren zondag: niks waarschijnlijk voorderest ook school en niksen/tv/forum/msn. |
Alleen de leuke dingen:
-naar de verjaardag van forumfr. -snowboarden |
carnaval vermijden
uitslapen vooruit werken voor school :eek: tekenen forummen starcraften en misschien nog eens sociaal wat vrienden opzoeken |
Heel de week: heel veel huiswerk maken
Morgen: naar een vriendin kijken die aan een paardrijwedstrijd meedoet Overmorgen: met een vriendin naar de film Van de rest normale dingetjes:o |
Lijkt wel een beetje veel op deze topic..
Kan je ook prima in vertellen wat je vandaag (of voor mijn part deze week) gedaan hebt, lijkt me. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |