![]() |
contact met je ex...
Hallow!!!
Me vriendje heeft 2 dagen geleden een relatie van vrij lange duur beëindigd. Ik hou nog ontzettend veel van hem. Gelukkig houden we wel contact. Maar ik kan hem natuurlijk geen schatje, lieffie of ventje van me noemen. Hoe moet ik hem nu noemen??? xxx |
Ik weet niet hoe lang die relatie dan is geweest, maar ik zou dat contact pas weer oppakken na een tijdje (en daarmee bedoel ik in ieder geval 3 weken of langer), dat is mijn tip.
|
het probleem is dat het heel plotseling is gegaan... hij heeft maanden verzwegen dat hij twijfelde... Ik kan het niet om 3 weken nix van hem te horen...
Onze relatie heeft 1,5 jaar geduurd |
Citaat:
|
En dan vind ik 3 weken nog kort.. Maar dat ligt eraan hoe lang je hebt gehad.. Ik kan na 8 maand nog niet normaal doen met mn ex terwijl we ook vrienden zouden blijven, maar ja dat zijn de omstandigheden waarschijnlijk.. Of terwijl.. Zijn nieuwe vriendin die hem onder duim houd en die loopt te stoken...
Voor de rest zou ik hem gewoon bij de naam noemen ofzo.. Hoe minder bij namen hoe makkelijker het straks wordt.. En dat het wennen is, tja daar kom je niet onderuit... Succes ermee.. |
we wonen best ver uit elkaar, dus we kunnen elkaar eigenlijk onmogelijk spontaan tegen het lijf lopen.
Hij staat bovendien voorlopig nog niet open voor andere meisjes. |
Citaat:
|
dat heeft hij tegen mij gezegd. En als hij zoiets zegt, staat hij daar ook achter. Dat heeft hij overigens ook tegen zijn vrienden gezegd. Hij wil dat wat wij hadden niet zomaar weggooien door nu al met anderen te zoenen.
En hij heeft gezegd dat hij nog gewoon ongebonden wil zijn. |
maar wat zijn nou goede 'koosnaampjes'???
|
Waarom wil je een koosnaampje dan? :confused:
|
Citaat:
|
k vind het niet zo leuk om hem bij zijn naam te noemen...
|
wat dacht je van 'ex'?
|
fnurkie? grobbekuiken?
kind, waar maak je je druk om, noem hem anders meneer. ik zie trouwens niet in waarom je hem niet gewoon bij zn naam wil noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik noem mijn 'gewone' vriendinnen altijd 'lieverd'. Misschien een suggestie?
|
ik zou ermee wachten om hem te zien. Het wordt niet meer hetzelfde als het was, maar dat hoop je dan stiekem toch weer enzo, en dan wordt het allemaal maar pijnlijk..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |