![]() |
Examenstress
Mijn wimpers zijn neer
maar mijn ogen zijn open en ik kijk zonder te zien Ik leef in de nacht probeer te ontsnappen zoek naar daglicht Maar tegelijkertijd ben ik ontzettend moe en wil ik enkel slapen Waar is de blijdschap die ik eens goed kende? Waar is degene die ik was? Dromen tollen in het rond helder denken gaat niet meer maar ik moet verder gaan Nog een paar maanden het einde is al in zicht de verlossing is nabij |
Bij zo'n titel verwacht je iets heel anders :D Ik vind de eerste strofe en de vierde strofe minder, die lijken er minder goed tussen te passen, maar dat is slechts mijn mening! De rest vind ik mooi :)
|
Citaat:
Maar wat vind je dan, moet ik die strofes gewoon weglaten of wat? Ik vind de vierde er trouwens toch wel bijpassen, eigenlijk... En de eerste... Ja, die past er misschien wel wat minder bij, maar toch vind ik hem mooi:o |
Ik vind de eerste strofe wel erg mooi en elke afzonderlijke strofe ook, maar het gehele gedicht weer wat minder. Het komt op mij meer over dan losse stukjes dan als 1 gedicht.
Je verwoording vind ik wel heel passend. |
Citaat:
En wat bedoel je met dat laatste? |
ik vind deze mooi (y) Vooral de 2e strofe
|
Citaat:
|
Ik vind de eerste strofe er juist wel bij passen! Maar de vierde dan weer niet. Misschien kun je die weglaten, dan ga je ook leuk over van 'slapen'op 'dromen' ;)
|
Wat een gedoe over die strofes :) Maar ik ben het ook wel met Ave eens, de strofes lijken niet helemaal bij elkaar te passen :o
Ik vind het ritme in jouw gedichten altijd zo fijn :) |
Bedankt allemaal voor de reacties :)
Dan laat ik de vierde wel weg, want hoewel die er voor mijn gevoel wel bij past, zie ik nu ook dat het dan wel mooier aansluit met slapen en dromen en zo:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |