![]() |
Frank Millers Sin City
sin city,
van Frank Miller en Robert Rodriguez. Beiden geen regisseurs waarvan ik nou een fan ben ofzo, maar de trailer zag er wel leuk uit en ook de cast spreekt me wel aan, variatie tussen goeie badmotherfucker acteurs en minder goeie jonge acteurs/actrices, dus voor elk wat wils zeg maar. De cast: Jessica Alba .... Nancy Callahan Rosario Dawson .... Gail Elijah Wood .... Kevin Maria Bello .... Ava Lord Bruce Willis .... John Hartigan Benicio Del Toro .... Jack Rafferty Michael Clarke Duncan .... Manute Carla Gugino .... Lucille Josh Hartnett .... The Salesman Michael Madsen .... Bob Jaime King .... Goldie/Wendy Brittany Murphy .... Shellie Clive Owen .... Dwight Mickey Rourke .... Marv Nick Stahl .... Junior/Yellow Bastard Als ik het goed begrepen het is het vooral een wraakfilm. Weet iemand meer over deze film? |
Ik heb de comics nooit gelezen, maar het is van Frank Miller.... dus.... dat is al een heel groot plus punt.
De trailer is een van de fraaiste, bizarre trailers die ik de laatste tijd gezien heb. Ben erg benieuwd. |
Gebaseerd op 3 Sin City comics/graphic novels van Frank Miller; Sin City (The Hard Goodbye genaamd in de film), The Big Fat Kill en That Yellow Bastard. Ik weet niet in welke volgorde ze in de film zijn, hij opent met The Customers Always Right, een kort filmpje gebaseerd op een kort verhaaltje.
De comics dienden als storyboard en script, vandaar ook het zwart wit en accentuaties van bepaalde kleuren. Daarmee is het ook de meest accurate comic verfilming ooit. Ik had zelf gehoopt op een wat groter lichtcontrast. ik had een tijdje terug hier nog een sin city ava |
Weet iemand welk nummer dat is, dat in de trailer gebruikt wordt??
|
The Servant - Cells.
|
Citaat:
|
er zijn trouwens allemaal nieuwe beelden van deze film uitgebracht, via sneakpoint.nl kun je erop komen. Ik zal de link niet plaatsen omdat die site echt supertraag is op mijn computer.
|
2 juni komt hij in de bioscopen (y) .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |