Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Heeej.....jou ken ik nog niet! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=109709)

~Bloody_Rebel~ 29-05-2002 17:12

Heeej.....jou ken ik nog niet!

*Hallo volk, het wordt eens tijd dat ik me aan jullie voorstel: Ik ben ~Bloody_Rebel~. Ik ben hier nieuw en hoop dat we allemaal heel erg goed met elkaar overweg kunnnen :) . Ik heb enkele dagen flink veel tijd doorgebracht op deze forums en de boel een beetje bekeken en ik moet zeggen dat jullie veel vaker lief tegen elkaar doen dan niet en dat vind ik :cool:! Ik zal zo leuk mogelijke posts openen :D. Als ik precies een jaar op dit forum ben zal ik naar een meeting gaan en jullie persoonlijk ontmoeten (Be afraid, be very afraid :p ). Dit word mijn eerste geopende topic hier en hoop dat jullie allemaal een antwoord geven ;) *
~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+
Dit is vast een heel ander soort topic dan dat jullie zullen verwachten van elkaar, maar ik zou jullie allemaal graag wat beter willen kennen. Dus ik vraag jullie bij deze dat je jezelfvoorstelt en jouw lifestyle een beetje beschrijft dus klein stukje over hoe je dagelijkse leven in elkaar zit.

(y)

AtHell 29-05-2002 17:13

wat heerlijk toch :D

[wijziging]

*slotje* :D

[/wijziging]

kaleidoscope 29-05-2002 17:17

Ja nu zijn de undercover grapjes wel leuk geweest...

Dre is the name 29-05-2002 17:19

ik wil jou niet leren kennen :rolleyes:

Roos 29-05-2002 17:19

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Ja nu zijn de undercover grapjes wel leuk geweest...
Inderdaad, dus ik neem aan dat deze dicht kan..?

DarkRaven 29-05-2002 17:30

ja

~Bloody_Rebel~ 29-05-2002 17:35

:confused: Dit is absoluut geen Feria geval ofzo plies this is true, waarom zo vijandig :confused:

kaleidoscope 29-05-2002 17:41

Citaat:

~Bloody_Rebel~ schreef:
:confused: Dit is absoluut geen Feria geval ofzo plies this is true, waarom zo vijandig :confused:
Feria of niet,undercover of niet.
Als we bij elke nieuwe lifestyler een topic moeten gaan openen om ons voor te stellen blijven we bezig..als je gewoon een tijdje forummt leer je vanzelf mensen kennen.
En anders hebben de meeste hier wel cu2.

Black Sugar 29-05-2002 17:46

Citaat:

CemetarySlut schreef:

Feria of niet,undercover of niet.
Als we bij elke nieuwe lifestyler een topic moeten gaan openen om ons voor te stellen blijven we bezig..als je gewoon een tijdje forummt leer je vanzelf mensen kennen.
En anders hebben de meeste hier wel cu2.

Tsja, ik heb er ook een tijdje over gedaan voordat ik wat mensen kende en dat is bij iedereen zo, je leert mensjes op het forum gewoon langzaam kennen tijdens het forummen en de een springt er meer uit dan de ander. Dan ga je een keer naar een meeting, ontmoet je elkaar in het echt enzow, en als je elkaar dan weer ziet (de mensen waar je op de meeting veel mee opgetrokken bent) op het forum dan heb je zoiets van hey das dat en dat meisje of die en die jongen, en zo ga je op bepaalde mensen letten en weer anderen besteed je eigenlijk weinig aandacht aan.

Bladiebla, zo jij een mooi lulverhaaltje ik ook een :p

je$u$ crust 29-05-2002 17:48

heej ik ben jesus crust en uik ben een arrogante chagerijnige kwal

Roos 29-05-2002 17:55

Citaat:

~Bloody_Rebel~ schreef:

Je hebt je gister aangemekd en weet alles van Feria af..? Nou ja, hier kan je je ook zo uitlullen, maar in mijn ogen is dit topic loos.

Anal Avenger 29-05-2002 18:08

hoi ik ben anale wreker :D

Li 29-05-2002 19:00

ik vond die openingspost anders best leuk:D

#JumpDaFuckUp!# 29-05-2002 19:05

:eek: Bring me to your dealer:D :p

bubbeltjes 29-05-2002 19:06

Zie de reply's hier boven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.