|  | 
| 
 Welke forummers haal jij altijd door elkaar? Ik vroeger Briseïs en Balance.  (y) | 
| 
 Ik heb dat een keer gedaan met Ilsetjuhh en Ilsjuhh. | 
| 
 Ik kan me niet herinneren dat ik ooit forummers door elkaar heb gehaald. | 
| 
 Ik haal structureel geen forummers door elkaar. | 
| 
 Morgan, Milk, Mutant, MieX moenbloem en MeelFriek | 
| 
 N00dles en Doodle | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Mezelf en fractuur :( | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 nare man en squall :s | 
| 
 ik had het vroeger meer! Alles zit nu zo ingebakken  :p dat ik het niet meer vergeet. | 
| 
 Gauloises en Mr. Hypert€xt. Ze lijken ook zóveel op elkaar qua standpunten. | 
| 
 Sarah en Andijvie :) | 
| 
 Balance en Pebbles. Ik weet niet waarom. :p | 
| 
 Citaat: 
 Darkside en Mark Almighty | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Ik vroeger Balance en Pebbles. Nu niet meer. Ook nog een tijdje Mark Almighty en Machiavelli :eek: Ik zou nu niet meer weten waarom :| | 
| 
 't Gebeurt zelden maar soms SuperSanne en nare man (door de ava, obviously). Hoewel ik altijd denk dat SuperSanne nare man is, nooit andersom.  :confused: | 
| 
 Citaat: 
 Omdat we alletwee Mark heten en alletwee gelovig zijn? | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Moet soms 2 keer kijken als mensen dezelfde ava nemen. Verder nooit. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Uiteraard, ik zou het je niet aan willen doen :o | 
| 
 Vroeger Qamra en Quiana | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Oja, ik haalde Briseis en Balance ook door elkaar. Vanwege Briseïs' oude avatar (die van die zwanenboot). | 
| 
 Als ik snel m'n eigen post zoek haal ik mezelf en Bracelance door elkaar. Verder Quiana en Qamra, Andijvie en Sarah, meisje en makelville (ja dit vinden ze niet leuk :D) en fractuur en iemand of niemand. | 
| 
 Niemand eigenlijk, 'tis soms alleen verwarrend als iemand zijn/haar avatar wijzigt. | 
| 
 Ik heb wel eens forummers door elkaar gehaald, maar wie weet ik niet meer. Meestal waren dat forummers met de zelfde avatar. | 
| 
 Nog nooit. Niet dat dit erg interessant is overigens. | 
| 
 Niemand eigenlijk. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Briseïs en Balance... Maar vroeger meer dan nu:) Verder niemand, geloof ik.. In ieder geval niet dat ik zo kan verzinnen:p | 
| 
 Koen en Ieke. | 
| 
 Niemand eigenlijk. | 
| 
 mensen met dezelfde avatar (en ja ik weet het, ik maak me daar nu ook schuldig aan) | 
| 
 Ow ja, ook Per Piacere en Perfectme soms, omdat dat allebei met een P begint of zo? :confused: | 
| 
 Ohja, Ik haal mezelf en Sjeord weleens door elkaar.. | 
| 
 en mezelf, Jet en Mea Culpa  idd. | 
| 
 Sjoerd en Solero :| | 
| 
 Citaat: 
 Nu zal het iig niet meer gebeuren. Solero komt nóóóóit meer terug. :( | 
| 
 Citaat: 
 perm-banned? | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 maar we zetten ons verzet door hoor sjoerd! | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Kristoph en Duivelaartje, want die hadden hun avatars omgewisseld(n). | 
| 
 Ieke en Leonoor. En verder is volgens mij iedereen al eerder in dit topic genoemd. Owjah, van een aantal forumbazen met de M gooi ik de namen nog wel eens door elkaar :o (Mutant, Mitros en Manuzhai). | 
| 
 Citaat: 
 worden.. Aangezien we echt een totaal verschillende avatar/sig en schrijfstijl hebben ed. En DK zo ongeveer het enige forum is waar we allebei vaak komen geloof ik, maar goed. :D :) | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |