![]() |
Wijn
Ik ben echt helemaal op de wijn tour.
Ben ik de enige of zijn er meer mensen hier die graag wijn drinken. Vind het zelf wel relax je word er zo lekker wazig van. |
van wijn wordt ik altijd heel snel heel zat en drink dan eigenlijk alleen zoete witte wijn
drink liever bier :) |
ja! wijn! :cool: (y)
en je pist er minder van dan met bier :) |
Citaat:
|
juh wijn is relaxt. Liefst witte, maar rode is ook wel te doen laatste tijd (bij gebrek aan beter ;) ). Wijn is ook relaxt bij het eten in tegenstelling tot bier, vind ik. Enne idd, bij bier moet je echt inmens veel zuipen wil je btje lam worden, na een flesje wijn voel je het al aardig zitten (y)
|
wijn is erg ok. maar soms heb ik liever bier. maar op andere momenten liever wijn. en dan soms liever rooie en soms liever witte en in de zomer in het park liever rosé.
|
Witte wijn en rose. Maar dat drink ik niet zo vaak en als ik het te veel drink dan krijg ik hoofdpijn dus dat doe ik niet.
|
Witte wijn en Rosé... Sancerre en Samos zijn mn favorieten :P of gewoon wat er voorhanden is.
|
Wijn. (Y)
Maar dan niet van die mietjes-witte of rosé, maar het echte werk. Rode Chianti, Bordeaux, Côtes du Rhone, Valdepeñas... (Y) |
rode wijn, flessen vol. vooral montepulciano.
|
wijn is wel es lekker (voor bij eten)
soms na een frankrijkbui op het terras maar meestal word het toch gewoon bier als ik alleen wijn drink bij het uitgaan dan word ik met een nog drogere bek als normaal wakker |
alleen als het bier op is
|
Ik mag graag wijn drinken, je word er zo heerlijk dronken van :D
Moet je natuurlijk wel een goede wijn hebben, ik drink dan ook wijn die niet in de supermarkt ligt. De wijn die ik drink wordt alleen aan ondernemers verkocht, en is niet met versnelde productiemethoden geproduceerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik drink weleens wijn, maar mijn voorkeu gaat toch nog steeds uit naar bier... maar als dat er niet meer is heb ik graag een witte wijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
daar hebben ze ook een grooter drank aanbod als fris bier mix-troep en witte wijn waar het glazuur van van je tanden afspringt |
Citaat:
Citaat:
Wisten jullie trouwens dat witte wijn niet koud hoort te zijn, wel lichtelijk gekoeld, maar koud is alleen maar om te verbloemen dat de wijn van inferieure kwaliteit is. Hoe kouder, hoe beter een mindere wijn smaakt. |
bier is alleen voor zombies (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
franse wijnen zijn echt het allerlekkerst! |
Citaat:
|
Chateau Neuf du Pape
Enclave du Pape (Y) |
Citaat:
|
liefst bier, maar als er geen bier is (of heiniken/amstel/stella artois oid) dan zuip ik wijn
|
Ik vind het absoluut niet lekker... :s
|
Witte wijn (y)
Of witte porto, ook heel lekker! |
Wijn wijn wijn
Wijn is fijn Fijn is wijn Wijn wijn wijn <3 De lekkerste wijn staat momenteel in de drankkast van mn ouders, (nog 2 flessen :) ), witte, maar ik onthoud nooit namen. De ranzigste wijn is trouwens het huismerk van de Vomar, geen flauw idee hoe t heet, Wim weet t vast wel. Het mooie van wijn is dat je erg zo lekker rozig van word, lekker rustig liggen en rustig drinken. En wijn is ook midden op de dag lekker. En 's avonds. En om 3 uur 's nachts. En om 5 uur 's morgens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zuip altijd huiswijnen. goede prijs-kwaliteit verhouding :p +/- 3 eu, 1 liter, 11,5 % en het smaakt best (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alsik wijn drink is t zoete witte wijn adners neit
|
Wijn is vies.
|
Wijn is echt zo ranzig. (n)
trouwens, daar hebben smerige franse boeren met hun knobbelige stinkeeltvoeten in staan stampen, dat drink je toch niet? (mja, oke, dat gebeurt niet echt meer zo tegenwoordig, maar dan nog.) |
Citaat:
ik snap alleen niet wat je hier dan steeds loopt te zeiken, vind je jezelf nou echt zo goed dat je nooit wat drinkt ofzo :o |
Citaat:
sterker nog ik kener een persoonlijk die dat doet :) (y) |
Citaat:
en verder is wijn lekker en heb ik nu zin in wijn maar heb ik t niet :( ohw wacht ik kan druivensap mengen met wodka :D edit: nee smaakt toch echt anders |
Citaat:
|
Citaat:
maar was meer in het algemeen dat geziek van haar elke keer :D |
Citaat:
|
Citaat:
nee, schultenbrau is geniaal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^ha hypocriete bitch
enne zij mag altijd afgezeken worden, terecht of onterecht. Ze verziekt hier de boel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |