![]() |
[laptop] Acer TM
wat denken jullie van deze?
waarvor is hij goed? wat zal er moeilijker mee gaan? hij kost 1200€ is er soms een betere voor die prijs? Acer TravelMate 4000LMi notebook Notebook Acer specifications: Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.4GHz (Dothan 710/2MB), Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2, 15TFT, 512MB DDR RAM (2x256), 60GB HDD, Dual DVD-RW, LiIon, 56K modem, Wired & Wireless Lan 802.11g, ATI 9700 64MB, AZB |
Voor die prijs is een betere verkrijgbaar zie ook hier
Voor wat andere mensen haar aanraden. Meeste dingen kan hij wel goed aan, maar zodra je 3d dingen gaat bewerken of spelletjes spelen (zware) trekt die Radeon 9700 mobile het niet. Hardeschijf is wel lekker groot genoeg. Al met al is het geen slechte laptop. Ik zou gewoon eerst kijken wat je wilt gaan doen met de laptop, en dan eens kijken wat voor iets je nodig hebt. |
kan je dan een voorbeeld geve specifiek
welk merk en type? ik versta geen snars van de uitleg van die specifikaties. ik zou hem gebruiken voor inet, msn, office eventueel spel sims ed thx voor de snelle reactie :) |
Ik denk dat je beter voor deze kan gaan:
Citaat:
|
Voor die prijs is dat best een nette laptop.. Als ik er nu een moest kopen, had ik die ook gedaan.. Maar ik hoop dat tegen de tijd dat ik een laptop nodig heb (september dit jaar) AMD met hun Turion 2800 is uit gekomen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |