![]() |
kreator - live in tilburg
Dus.. wie is er aanwezig?
laatste plaat van ze valt me 100 % mee, ben benieuwd. setlist alvast: CHOIR OF THE DAMNED(INTRO) ENEMY OF GOD IMPOSSIBLE BRUTALITY PLEASURE TO KILL PHOBIA WORLD ANARCHY THE PATRIARCH/VIOLENT REVOLUTION TERRIBLE CERTAINTY EXTREME AGGRESSION BETRAYER PEOPLE OF THE LIE RENEWAL RECONQUERING THE THRONE SUICIDE TERRORIST VOICES FROM THE DEAD RIOT OF VIOLENCE ALL OF THE SAME BLOOD TERROR ZONE RIPPING CORPSE LOVE US OR HATE US FLAG OF HATE TORMENTOR best gevariëerd dus! |
ken alleen de plaat pleasure to kill, en die is wel gaaf. Maar eens opzetten dan...
Ik ga overigens niet |
ik ben erbij :cool:
|
schade!
ik ga nu zeker, heb ze al meerdere malen gemist vanwege lamheid/afzeggingen etc. nu eindelijk toch eens zien, hehe |
Als ik een geldboom had.
|
Aanwezig natuurlijk.
Leuk voorprogramma ook trouwens. |
Voorprogramma zegt me weinig of interesseert me nietzoveel.
DT es gezien in de ffnaar, daar viel ik zowat in slaap :p Hatesphere is geloof ik aantrekkelijk bij de hardcore luitjes, nog nooit wat van gehoord. |
Hatesphere is wat modernere thrash ala The Haunted.
|
ah, de zoveelste (y)
|
Ja, maar ik ken er weinig die het ook nog redelijk doen zoals Hatesphere :)
Waar heb je die setlist trouwens vandaan? |
Aha ok, ik zal het een kans geven dan :p
Setlist heb ik van een ander forum geplukt, geen idee waar 'ie oorspronkelijk vandaan komt. waarschijnlijk iemand die de set heeft onthouden of iets dergelijks. |
(y)
|
Uiteraard aanwezig! Kreator moet ik live eens gezien hebben, dus heb er krek zin in volgende week!
En prettige setlist ja! Nieuwe nummers beuken ook goed, dus dat zit allemaal wel snor hehe |
Present..
Ik kan alleen nergens iets vinden van Ektomorf, moet ik daarvoor een trein eerder nemen of kan ik langer zitten zuipen ergens anders..? |
Citaat:
|
het zijn toch kneuzen die beetje schreeuwen
|
nee nu ben je in de war met je moeder
|
wie maakt er van te voren nu zijn setlist bekend. Bands die elke avond hetzelfde spelen zijn (n)
|
Citaat:
kneuzen... |
Citaat:
|
Ik had het over de periode dat ze nog leefde.
(serieuze reactie: als het waar geweest zou zijn wat je nu leutert, dan had ik sorry gezegd..) |
Citaat:
|
Wat vindt men hier trouwens van de nieuwe EP van hatesphere? Ik vind m wel vet, vooral murderous intent klinkt goed..
|
Die EP is inderdaad zeer prettig.
|
aanwezig, om eens lekker het beest uit te hangen :rolleyes:
|
ik ga er niet heen.
|
stomme saaie pieter :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |