![]() |
Oh jee.... dubbelgevoel
Ik zit nu met een probleem....
Er zijn 2 meiden die ik echt te gek vind.... 1 ken ik via internet en 1 ken ik via de tante van me ex.... De ene (I) is onwijs leuk maar woont in regio Eindhoven (ik in Delft) De ander (S) woont in Den Haag dus qua reisafstand veel makkelijker.... Ze zijn eigenlijk allebei even leuk... Ze zien er allebei echt goed uit... Ik kan met allebei heel goed praten... Het is echt heel bizar maar ik krijg ook bij allebei het gevoel dat ze me ook wel zien zitten... Ik weet echt niet wat ik moet... Help me even aub... |
ben je verliefd op allebei of vindt je ze ´alleen maar´ leuk?
|
Verliefd zijn op meerdere mensen is niet mogelijk.
|
Ik vin ze allebei echt onwijs leuk...
Laat ik het zo zeggen ik zou met allebei iets kunnen beginnen maar weet echt niet voor welke ik me moet inzetten.... @ Mephostophilis: Al die mensen die vreemdgaan dan? Die zijn toch ook op 2 mensen verliefd? Of zie ik dat verkeerd? |
Citaat:
|
Citaat:
(of nog steeds verliefd op hun partner, maar dat zou wel heel dom zijn) |
Kijk jullie hebben gelijk....
2 mensen even leuk.. dat kan niet.... Nee oke maar ik weet gewoon niet of ik moet afwachten of nie.... Ik wil niet afwachten maar ook nie op me bek gaan.... Dus..... En bij vreemdgaan is het volgens mij wel zo dat je de ander in elk geval (dus 2, leuk vind)... |
Citaat:
|
Leuk genoeg om wederzijdse liefkozende gevoelens voor elkaar te koesteren...
Zoiets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ja joh ik ga er idd eens rustig over nadenken... En maar even kijken wat ze van mij vinden.... Wie weet wordt het wel helemaal niks maar goed ik zie wel.... |
Citaat:
|
Verliefd zijn op twee mensen is wel degelijk mogelijk. Enkel is de liefde dan niet sterk genoeg, en zeker (nog?) niet sterk genoeg voor een relatie. Liefde moet je tijd geven om zich te ontplooien. Dit kan met één van deze twee of met iemand helemaal anders, waar je dan wel veel sterkere gevoelens voor koestert. Hou steeds in het achterhoofd dat er wel meer vissen in de zee zijn en dat juist ééntje daarvan de ware is.
|
Citaat:
Offtopic: Er zijn ook mensen die succesvol polygaam zijn, dus ik denk wel dat het mogelijk is om op twee mensen tegelijk verliefd te zijn. Maar das wel moeilijk, volgens mij |
vind je ze nu leuk of ben je verliefd ?
|
Citaat:
|
Citaat:
indeed (y) |
Koop een overzichtelijke organizer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|