![]() |
Grieperig gevoel
Iedereen heeft er wel eens last van denk ik en ik de afgelopen dagen. Behalve zorgen dat je veel vitamine C binnen krijgt en veel water drinkt om je vochthuishouding op peil te houden, wat doen jullie hier nog meer aan?
|
lkkr veel slapen en goed blijven eten ben er sinds vandaag weer een btje van af
|
niks :o
tegen mijn ouders zeggen dat ik ziek ben zodat ik thuis mag blijven :o |
Met koorts of pijn kan een paracetamollotje wonderen doen maar verder duurt griep zonder medicijnen een week en met 7 dagen, niets aan te doen dus.
|
Citaat:
|
Gewoon lekker uitzieken. Als je er mee blijft doorlopen dan zit je over een paar weken nog te kwakkelen.
|
Sinaasappeltjes persen (maar ja, dat is ook vitamine C :p)
Verder slik ik meestal Echinaforce en drink ik idd meer. Veel rust en mezelf warm houden wil ook altijd wel helpen. Ibuprofen tegen de pijn. |
Ik ben nu ook een beetje aan het bijkomen, sinds zondag heb ik griep, maar ik hield echt niets binnen, en paracetamol viel me echt té zwaar op mn maag.. Dus zakte mn temperatuur ietsjes kreeg ik gigantische last van mijn maag, waardoor ik de hele nacht wakker heb gelegen.. schoot ook niet op!
Vandaag zetpillen laten halen, en voel me nu al wat beter! Ook weer een beetje gegeten. Dus ik heb weinig kunnen doen, alleen wachten tot het beter ging en totdat er zetpillen waren :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |