![]() |
vertel eens ff eerlijk over alcohol.
heel eerlijk
vertel eens hou oud jullie waren toen jullie voor het eerst dronken. en hoeveel drinken jullie nu en zoals wat dan? Ik ben niet nieuwschierig hoor maar wil gewoon graag alles weten!! :rolleyes: dusse ff allemaal reageren :D xxx bubbless |
Sodemieter op, trut.
Jij was vast te jong toen je begon. |
Citaat:
Ik heb vroeger een slecht voorbeeld gehad dus ik drink helemaal niet! |
Nee, dat doe ik maar niet. Ik wil politiek correcte mensen niet shockeren.
|
Wat heeft de poll trouwens met alcohol eten of drinken te maken?? Hoort dat niet ergens anders thuis??
|
Ik vind het gewoon stom.
|
Citaat:
|
zo mensen rustig maar hoor ik wil het gewoon ff weten voor een sector werkstuk. :rolleyes:
en als je het zo dom vind als ik het vraag reageer je tog niet? maar de mensen die wel reageren dank je wel. xxx bubbless :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
damn doe ff normaal je bent zeker gefrustreerd dat je zelf nog geen alcohol mag :confused:
|
en als ik xxx wil zetten dan doe ik dat
:mad: |
Citaat:
XXX :mad: |
En piercings zijn helemaal niet lauw. :mad:
|
De eerste keer weet ik niet meer en om eerlijk te zijn ook niet bepaald boeiend. Alcohol vind ik sowieso niet echt interessant. :|
|
trouwens ik zou niet eens willen dat je me bitch ben,mog je willen :p
maar ff serieus is het nou egt zo moeilijk om ff andwoord te geven??? XXX |
nou okeej dan maar als je 17 ben vind ik wel dat je beetje kinderachtig reageer hoor.
:p |
Nee jij bent lekker met je roze letters.
Over een paar maanden vraag je hoe oud men hier was toen men voor het eerst XTC gebruikte en over een jaar ben je in het nieuws vanwege je dood als gevolg van een overdosis. XTCXX. |
Ik vind alle piercings lauw. :)
xxx Gespleten Geest |
Citaat:
:rolleyes: Ga eens naar buiten jongen |
Naar de keet zeker.
|
Citaat:
maar euh.. laat ik es ontopic komen :) kwas 14 denk ik.. en ik drink nu in het weekend paar glazen apfelkorn, en wat bier :o |
Ik zal even serieus reageren.
Ik was denk ik 14 toen ik voor het eerst een biertje dronk. Ik drink in het weekend een aantal biertjes en af en toe door de week, maar ik ben vooral een gezelligheidsdrinker. |
Ik drink geen alcohol.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euh...volgens mij was ik toen...euh..13 volgens mij
|
De eerste keer dat ik een slokje proefde zal ik 8 ofzo geweest zijn, de eerste keer dat ik een glas met alcoholisch spul leegdronk was ik denk ik 14 of 15. Ik drink denk ik zo'n 10-15 alcoholische dingen per jaar.
|
Poll-vraag:
waar is een piercing nou egt lauw?? Topic titel: vertel eens ff eerlijk over alcohol. Ik snap het verband niet helemaal. :o |
Citaat:
Maar goed, ik dronk de eerste keer alcohol op m'n 14e ofzo... |
Ik heb geen idee hoe oud ik was toen ik voor het eerst alcohol dronk, zal ergens op de middelbare school zijn geweest, toen ik een jaar of 14 was?
Ik drink eigenlijk nooit, bier en wijn lust ik niet, frisdrank waar alles mee wordt gemixt ook niet. Zo nu en dan een glas baily's, maar daar heb ik er na twee ook wel genoeg van gehad. |
ik denk dat ik 14 was ofzo toen ik de eerst keer dronken was. Ondertussen heb ik al geleerd om veel te kunnen drinken. Als ik dus uitga of op café ben drink ik redelijk veel, meestal gewoon bier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is dit geen topic voor in Alcohol en drugs?
ja ik weet 't nie tmaar het gaat over alcohol. nouja lekker belangrijk ook in 't weekend en als ik bij vrienden op bezoek ga zo'n 2 x in de week drink ik ook eerste keer toen ik 8 of 4 was weet ik veel. pas op m'n 14e echt beetje begonnen te drinken |
Ik zie het verband tss alcohol en piercing niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |