![]() |
Msn
Hoeveel tijd besteed je op MSN per dag/per week? Ben je er verslaafd aan of doe je het eigenlijk nooit? Heb je er wat aan? Heb je via MSN mensen in het echt leren kennen van Internet?
Wat voor rol speelt MSN voor jou in het dagelijkse leven? |
Ik 'doe' geen msn, ik heb het gewoon aanstaan.
& het is gewoon handig als ik mensen nodig heb en als ik me verveel praat ik wat, maar meestal doe ik iets anders op de computer en heb ik msn gewoon aanstaan.. ofzo :o |
goh, msn doet 't weer 'ns niet? :D
|
Citaat:
bij mij iig |
Op dit moment doe ik niet zoveel aan msn.. ik kan namelijk niet inloggen op het moment :(
Edit: Ik ben blijkbaar niet de enige :D |
bij mij doet ie het ook niet! echt klote gewoon..baal dr altijd zo van. kben geloofk wel beetje verslaafd haha :bloos: :s
|
ofno msn d0e t nie
kaka msn |
Als m'n pc aanstaat, staat msn aan, in iedergeval alstie t doet dan...dus al heb ik mijn pc 8 uur op een dag aanstaan, dan zit ik '8u' op msn... :|
Ik voel mezelf niet verslaafd. |
Voor mij is het meer een bezigheids therapie omdat ik me gewoon verveel. Ik zit dan ook wel vaak in de middag en in de avond op msn. Ik heb gelukkig nog wel hobby's en werk ook in de avond, anders had ik helemaal vierkante ogen. ;)
Waar ik trouwens wel tegen ben is dat steeds jongere kinderen veel te vaak en veel te veel op msn zijn. Ga toch lekker buiten spelen (denkt aan vroeger). Logisch ook dat mensen steeds dikker worden. Toch? :) |
Citaat:
|
haha das inderdaad wel heel toevallig ;)
|
nu doet ie t niet, maar normaal een uur of 2-3 per dag, ligt aan de dag.
|
zit er ongeveer2u per dag achter,
msn staat gewoon aan, en als er iemand leuks online is praat ik ook,anders sta ik gewoon op afwezig. verder heb ik er 1 heel goede vriendin aan over gehouden ^^ en crap, hij doet t nu niet :/ |
meestal staat msn bij mij gewoon aan, ik ben eerder verslaafd aan dit forum dan aan mijn msn waar ik nooit met iemand praat.
|
Ik zit er niet zo heel vaak achter, maar als ik op msn zit, dan is het wel meteen een uur of 3/4. Nu niet, want hij kan om een of andere vage reden niet inloggen... :s
|
Ik zit vaak op msn alleen dan wel op afwezig, alleen doet msn ut nu niet :|
|
Bij mij staat msn standaart uit, maar af en toe is het wel leuk om met leuke personen te kletsen. :)
|
Bij mij doet msn het ook niet, Hebben meer mensen hier last van???
|
ja hoor ik doe aan msn sommige dagen fanatiek en soms helemaal niet !
en nu had ik zin om te msnen en hij doet het niet :mad: |
jup
|
@ February : Haha sowieso alle posters boven je :p en ikke ook :p
Neej ik ben niet verslaafd, maar idd, het start op met het opstarten van de compu, kzet m wel altijd op afwezig of bezet... geen zin in stomme zeurende klasgenoten enzow |
oke thanx American*Dream :)
Ik ben ook niet verslaaft ofzo trouwens wil alleen nu onlijn!!! |
Staat eigenlijk altijd wel aan als ik thuis ben, maar zit er lang niet altijd achter. Heb wel betere dingen te doen :)
|
ja fb zijn op lifestyle bijvoorbeeld :) :) :) :)
|
Citaat:
:D precies! Ik heb msn wel een uurtje of 5 per dag aanstaan, maar de helft van de tijd ben ik er niet of half. Ik sta ook altijd op Afwezig, of ik er nou ben of niet. Ik ben er wel verslaafd aan, maar ik kan ook wel een paar dagen zonder MSN ofzo. Het is wel erg handig om mensen te spreken over het weekend enzo, ik bel niet zo snel mensen om te vragen of ze nog plannen hebben oid. Verder leer ik veel mensen voornamelijk beter kennen via msn, meestal zijn dat mensen die ik al ergens anders van kende. (IRL, forum, livejournal etc.) |
je kan beter vragen bij wie doet msn het nu wel?
|
ik msn wel een paar uur per dag,maar niet echt actief ofzo,ik sta ook standaard op afwezig,er zijn eigenlijk maar een stuk of 10 mensen met wie ik dagelijks over msn gesprekken voer,en andere mensen alleen als ik ze nodig heb ofzo.
en soms vind ik het wel lekker rustig,zonder msn:) |
Citaat:
|
Ligt msn er in het hele land uit? Of is dr iemand hier die wel online kan? :)
Word er doodziek van, hehe (n) |
Als m'n computer aanstaat, staat msn ook aan, en aangezien m'n computer vaak aanstaat... ik vind mezelf wel msn-verslaafd ja :o ...
Vind t dan ook vervelend dat 'ie t nu niet doet... ik had juist met iemand op dit tijdstip afgesproken...grrrrr :mad: |
Citaat:
|
Mijn bloody MSN doet het al vier maanden niet. :|
Dus mijn behoefte aan MSn is (bijna) verdwenen. |
icq <3
|
Citaat:
|
Wie zijn al die mensen die hier reageren? :confused:
Oh & ik kan prima zonder msn tegenwoordig, alleen heeft dit wel weer invloed op mijn telefoonrekening. |
Citaat:
Geloof ik. Ik had geen zin om langer te kijken. |
MSN staat bijna altijd aan als ik thuis ben, vaak wel op bezig of afwezig ofzo.
Maar nu dus niet en ik wil mn date spreken hihi :( |
Citaat:
ik heb maanden amper ge-msn'd maar de laatste weken zit ik er wel weer een beetje achter, meestaql wat slappe stonede lulgesprekken over eenden, soms heb ik 'diepe' discussies met cha0s:D |
Citaat:
|
computer staat op = msn staat op.
Dus de ganse dag :D Ik heb al heel wat leuke mensen leren kennen via het internet (msn) en daarna in Real life, binnenkort nog eentje hopelijk :bloos: |
Waarom doettie t niet dan, iemand ideeën? En misschien wanneer ie t weer wel gaat doen?
|
ommenineuu omenineuu ominenajeneuuu
mijn msn doet het ook niet en nu verveel ik me |
vaak staat ie wel aan, maar meestal loop ik wat heen en weer door m'n huis of ben ik er niet eens. ik vind t wel handig om mensen die ver weg wonen nog ;ns te spreken en dingen af te spreken. verder niet echt. sja verveling zo nu en dan maar vaak besteed ik dat liever aan muziek luisteren en tekenen.
|
ik geef het niet graag toe,maar dit uurtje is toch een echt msnuurtje en ik verveel me nu ook een beetje:mad:
|
Langzamerhand begin ik me ook een beetje te ergeren aan het feit dat msn het niet doet...... :mad:
|
gvd t kutprogramma doet t nieee
en van irc krijg je vierkante ogen XD |
ik mis mijn msn ook :(
maar ik zit er niet onwijs vaak achter |
me bloed begint te koken :mad:
|
meestal is msn overbodig in mijn leven, maar toch ben ik er verslaafd aan, het is gewoon handig
en net nu het heel handig zou zijn, omdat ik namelijk een paar mensen moet spreken......... doet hij het niet ik word gek |
Ik heb een computer op mijn kamer. En dat ding staat ook echt altijd aan. Ook mijn msn. Ik ben wel verslaafd ja. :):):) Maar vaak loop ik inderdaad rond in huis en ben ik er niet. Alleen als er geile honden op msn zijn ben ik er wel. Want daar hou ik van. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |