![]() |
Iron Maiden
http://www.undercover.com.au/pics/ironmaiden2003.jpg
Altijd als ik het met iemand over de band Iron Maiden heb, dan krijg ik altijd de vraag: "wat voor muzieksoort is het?" Ik vind dat het New Wave of Brittish Heavy Metal is, maar daar schijnen nogal eens meningsverschillen over te ontstaan. Daarom vraag ik het hier maar: Wat voor muzieksoort maakt Iron Maiden? |
polka
|
En voor degenen die muziek van hun kennen:
Wat vind je het beste liedje van ze? :D |
alternative folk jazz
|
Vroeger was het echte underground Hip-Hop, maar nu worden ze steeds commercieler en huren ze zangeresjes enzo in. (n)
Ik raad het eerste album aan. |
Ik geloof dat ze bevestigd zijn voor Dance Valley :confused:
|
Absoluut mijn favo linedance muziek.. maar de wat oudere doedelzakalbums waren ook wel goed
|
"No, we're not an english rock band, we're dental floss salesmen from Montana."
|
zo ist maar net (y) dies sterk
|
hoewel die tekno elementen nog lang zo slecht niet waren
|
Inderdaad NWOBHM. Hier en daar iets '80 classic metal?
|
toch kneuzen die beetje schreeuwen...
|
Citaat:
|
heb de andere posts niet gelezen dus goeie kans dat ik in herhaling valt. maar iron maiden is 100% ghay
|
polka alternative folk jazz underground Hip-Hop Dance linedance tekno NWOBHM dental floss salesmen from Montana
En Gay natuurlijk |
Ik vind het toch wel drum n'bass invloeden hebben.
|
Goede muziek, niet helemaal het einde bij mij, maar het is wel kewl (y) :)
Ghost of the navigator, fear of the dark zullen best bekend klinken :) Ik vind de ''live rock in rio'' cd trouwens wel erg goed :D Wat het voor een muziek soort is? Weet het niet precies, gewoon rock ofzo? :confused: |
New Wave of British Heavy Metal beschrijft het het beste.
Favoriete nummers: Hallowed be thy name, Rime of the ancient mariner, Seventh son of a seventh son en Fear of the dark zijn er een paar. |
Citaat:
Eerste albums was veelal NWOBHM, nu meer heavy metal/hard rock. Ik zelf zie ze graag als de vaders van powermetal :cool: Wat boeit het, laat gewoon een nummer horen als ze vragen |
Ik heb elke dag weer een ander favoriet nr, maar Phantom of the Opera, Sign of the Cross, Dream of Miroors en The Prisoner vind zijn wel erg goed :)
En ik noem het altijd gewoon metal.. :p |
neee, wacht!!
Iedereen heeft het verkeerd over wat voor soort muziek het is Het is namelijk schlager :D |
Citaat:
|
Citaat:
Nwobhm hoor je inderdaad vaak, maar je kunt volgens mij ook wel gewoon hardrock zeggen voor de minder ingewijden. |
Heavy Metal. Klaar. Slotje.
|
the evil that men do is het gaafst
|
Ja, metal.
|
wtf?! New wave? ben je niet goed bij je hoofd?
|
Ik heb vorige week nog 'run to the hills' mee lopen schreeuwen. Stiekem ben ik dit beetje bij beetje gaan waarderen...
|
Citaat:
Het genre heet 'new wave of british heavy metal'. |
Citaat:
Enneh, favo nummer: Running Free (en dan vooral de Live@donnington versie :P). Gewoon een lekker nummertje Nummer 2: Hallowed be thy Name. |
Deze twee blijven gewoon goed. (y) (y)
Powerslave 1984 http://images.amazon.com/images/P/B0...CLZZZZZZZ_.jpg Somewhere in time 1986 http://images.amazon.com/images/P/B0...CLZZZZZZZ_.jpg |
fanboy
|
Citaat:
maar iig, children of the damned is mn favo |
Citaat:
heavymetal |
Citaat:
iron maiden is geweldig ze hebben nu shirts van iron maiden bij de h&m en ik zag dat allemaal mensen ze wilde kopen maar niet wisten 'waar het van was' en nu ben ik bang dat als ik er een koop, allemaal mensen er ook mee rondlopen die ze niet eens leuk vinden en ik ge-associeerd wordt me hen maar goed:p |
Shirts bij de H&M for real? :|
|
antwoord is wel gegeven denk ik .. verder is het gesprek inmiddels al aanbeland bij de H&M merk ik .. dus ik sluit m maar :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |