![]() |
tracy chapman
hoor je weinig over hier
maar beste kerel fast car <3 |
Citaat:
|
hoorde laatst ook weer es fast car ja, mooi nummer
|
owja dat liedje ken ik!
wel een geinig nummer |
Mooie muziek..
Is idd een ZIJ |
Citaat:
Lees dit maar eens, en google doet ook wonderen. ;) De carrière van Tracy Chapman kende een bliksemstart in 1988. Zowel haar debuutalbum (Tracy Chapman) als de single Fast Car behaalden in dat jaar de top van de hitlijsten. De introverte zangeres wist vrijwel in haar eentje de traditie van sociaal geëngageerde singer/songwriters levend te houden, tijdens de door synthesizers en drumcomputers gedomineerde jaren tachtig. In de jaren die volgden nam de massale aandacht voor haar persoon af maar Chapman bleef in de luwte platen maken die de moeite van het beluisteren waard waren. Let It Rain is al weer het zesde album in haar rijke oeuvre. Opvallend is de samenwerking met producer John Parish, die voornamelijk bekendheid geniet in de alternatieve rock (o.a. Sparklehorse, PJ Harvey, Eels). Hij zorgde er voor dat de liedjes van Chapman nergens liever klinken dan nodig is. Van een radicale muzikale koerswijziging is echter geen sprake, ook op deze plaat staat de intieme muzikale begeleiding volledig in dienst van Tracy’s doordringende stem. Met name het titelnummer is een zeldzaam mooi liedje, terwijl de zorgeloze single You’re The One prettige herinneringen oproept aan vroegere naïeve liefdesliedjes als Baby Can I Hold You. |
Citaat:
|
zeer relaxt idd.
maar ik zal het niet snel opzetten thuis. |
Citaat:
|
ik dacht dat pete da p0rnkid bijna zn eerste mooie post had gedaan, maar helaas, tracy is geen meneertje zoals al gezegd.
verder is de muziek natuurlijk wel (y), k ga t maar ns downen nu |
muziek is wel ok maar t heeft ook n redelijke tijd geduurd voordat ik erachterwas dat t een vrouw was
|
Citaat:
|
Citaat:
tenslotte zijn we toch allemaal mensen..... |
Citaat:
erg mooie muziek |
Citaat:
of toch net niet. |
baby can i hold your horse is
|
sjonge tracy is toch gewoon een vrouwennaam of ben ik nou gek? :|
|
Citaat:
daar heten ze toch ook tracy :p |
haha ik dacht ook heel lang dat het een hij was. En ik vond het zinnetje uit fast car ook al zo vreemd
I've been working in the market as a checkout girl En ik had zo iets van, wat nou checkout girl, vent zul je bedoelen :p Totdat een wijs iemand me erop wees dat het toch echt een vrouw was. |
Ja dat ene liedje is wel mooi met die hele donkere clip. Ik kon ook niet opmaken of het een vrouwtje of een vent was :o
|
own dat album. Zeer goed (y)
Boyzone heeft nogal wat nummers van haar gecoverd :nono: |
fast car <3
|
Fast car en Bang Bang. :o
|
Citaat:
|
Ach, ze heeft een lage stem.
Maar opzich is het toch wel goed te horen dat ze een vrouw is? Ja, Fast car <3 en ja, de rest van haar Tracy Chapman Collection <3 |
Ik heb het album <3 !!!!
Maar Fast car is super. Eigenlijk is het hele album wel goed! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |