![]() |
muziek om op te snowboarden
Aangezien heel Nederland over een weekje weer op wintersport gaat, vroeg ik me af op welke muziek jij het liefst snowboard (of skiet natuurlijk)
zelf vind ik B.O.B - Outkast een van de beste snowboard nummers, verder luister ik op de piste graag naar Fatboy Slim (right here, right now), Basement Jaxx (where's your head at) en N*E*R*D (hele album In search of... of Fly or Die) |
guano apes - lords of the boards
ennuh punk maar dit topic was er ooit ook al |
drum n bass en punk
|
In de kerst vakantie heb ik veel gedraaid:
Into Eternity - Buried in Oblivion net vers van slsk die zeker meegaat in Maart richting Oostenrijk: Scar symmetry - symmetry in design Wel iets metal georienteerder dan de dingen die jij noemde btw.. punk doet het trouwens altijd wel goed wat snowboarden betreft |
ik had o.a cunninlynguists en lostprophets op tijdens het snowboarden (Y)
|
ik doe niet aan wintersport dus ik zou het niet weten.
|
ik snowboard niet op muziek maar op een snowboard ha-ha-ha-ha-ha zo grappig was ik niet eerder ha :(
|
als het maar snel gaat dan (y)
|
snowboarden is gay, ik zet altijd autechre op tijdens het langlaufen
|
langlaufen is gay, chocolademelk drinken binnen is pas vet
|
Ik ga aan het einde van deze maand weer Schifahren in Tsjechie, maar ik denk niet dat ik muziek ga luisteren als ik aan 't skieen ben sorry.
|
Heeft NERD nog meer albums dan? En verder luister ik gewoon wat ik normaal ook luisterr..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen mp3gayspeler, een een discman lijkt me niet erg verstandig, dus geen muziek voor mij. Je moet trouwens geen muziek luisteren man, je moet luisteren naar 'the fresh powder underneath your board'. (y) :) |
ik heb'n retro-walkman met bandjes en ik kan je vertellen dat Metallica het altijd goed doet op je plank
|
Goede relaxte hiphop als je aan t freeriden bent.
Voorbeelden: - Jurassic 5 - Jedi Mind Tricks e.a |
idd chille hiphop of een fijne punkrockceedee van bad religion of iets anders relaxt
|
Citaat:
|
snoooowwwfeverrr
:cool: |
Black Moon, heel relaxed en je kunt er zeker op snowboarden :)
|
Citaat:
|
Mwoah ik vind t wel meevallen.
On the other hand....ik luister voornamelijk tyfusherrie dus dan lijkt iets al gauw relaxed ;) |
Citaat:
|
ik wilde het zefl ook doen...maar eigenlijk is het niet zo handig als er iemand keihard AUFMACHEN! REGARDEZ! oid naar je staat te bleren en jij boardt gewoon door
|
Het is opzich niet ongevaarlijk, dat terzijde zou ik gaan voor energieke muziek.
|
ik zou ook voor hiphop gaan of refused - new noise op repeat
|
Ikzelf had vaak de nieuwe Bloc party op.
Ook heb ik Squarepusher, The Strokes, Lali puna en The Killers op gehad. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, semi-, dan. |
Citaat:
|
ju;;o sma[[[em de sessemtoe vam snbowboadrden niet
|
jullie snappen de essentei van snowboarden niet
|
Citaat:
verder, breakcore, veeeeeeeeeel breeeeeeeeeeeeeeeekk000000000000000000r of KID 606 of relaxte hiphop, cunninlynguists idd zoals francess zei. en nog wel meer troep. |
Citaat:
|
Citaat:
mwah, valt mee...misschien een beetje.... dessalniettemindesondankshoewel ga ik toch slapen... |
ik ook (y)
|
ik vind een dikke laag met cd's van van katoen wel mooi om overheen te snowboarden (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Immortal, voor de frostbitten boarder.
|
ik snowbaord niet maar kan me voorstellen dat the unseen het prima zou doen
|
Ik snowboard eigenlijk meestal/altijd zonder muziek. En als je met een groep bent vind ik het ook lichtelijk asociaal eigenlijk. Kan me wel voorstellen dat het relaxed is tho. Muziek van de gemiddelde snowboardfilm lijkt me wel ok.
|
Je ript alle nummers van Tony hawk
LEKKER!!! |
Suicidal Tendencies - Freedumb
|
cd compilatie van Neuk in het hoofd
opstaan met neuk, ontbijten met neuk, wat anders tussendoor, de berg op, de berg af, de berg op, de berg af, [.....], de berg af en weer pils met neuk op de achtergrond hehe |
echt, rage against the machine, maar dan wel natuurlijk de snelle liedjes.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |