![]() |
Zoenen
helleu mensjes dis eigenlijk waarschijnlijk een stomme topic en zal hem straks of later waarschijnlijk deleten omdat ik dan opeens na kan denken, maar momenteel niet... ik geef mn vriendin momenteel wel soms een kusje op de wang en zij mij ook, maar echt gezoend hebben we nog niet... nu wou ik graag van jullie horen of jullie dit wel eens gehad hebben, of ben ik nu uitzonderlijk raar ofzo :eek:
|
je bent uitzonderlijk raar :o
:rolleyes: |
raar jaa! :rolleyes:
|
waarom zoen je haar dan niet gewoon?
|
had ik ook, de eerste paar weken met m'n exvriend, we durfden allebei niet te beginnen met zoenen. Ach, 't hoeft toch niet per se meteen? :)
|
gewoon doen, je mist wat! hoe langer je wacht hoe enger...
|
raar poepkind!
|
ow wacht, ik zie het al je bent een schattig jongetje van 15, beschouw die vorige post maar als niet verstuurd.
|
Gewoon langzaam naar toe werken ik weet nie hoelang je al verkering hebt... In mijn ogen is het niks raars, het is alleen anders :) Het moment van "verkering" hebben ligt dus duidelijk niet op het moment dat je voor het eerst je tong bij de ander erin steekt.. Om het ff grof te zeggen :D
|
Soms duurt het even:)
|
Komt wel:).. maar wat dacht je van eerst maar eens een kusje op de mond? Dat is al weer een stapje dichter naar het zoenen toe:)
|
Zoenen is gaaf!
Nee je bent niet raar, jullie doen gewoon rustig aan :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoenen is gewoon lekker maar het maakt echt niet uit als je ff rustig aan doet;) |
Gewoon wanneer het goed voelt kun je elkaar een kus op de mond geven en dat zo zeg maar uitbreiden. Gewoon in jullie tempo..
|
Citaat:
|
Jo, zoenen is da shit jo.
|
Zoenen is alleen leuk als je het doet op het moment dat je het echt zelf wil.
Maar laat je ook niet tegenhouden omdat je een beetje bang bent of denkt dat het niet goedgaat. Geoefend zal er toch moeten worden dus je kunt er maar beter mee beginnen :). En wat is er nou leuker dan met je vriendinnetje uitvinden hoe jullie het lekkerste samen zoenen? Mmmm. |
komt vanzelf wel.. En als je nu al klaar voor bent , wat let je dan? zenuwen, angst???? Daar moet je dan gwoon overheen zetten, als je het eenmaal gedaan hebt valt het allemaal wel mee!!
|
Hebben jullie allebei nog nooit gezoend dan? Waarschijnlijk zijn jullie dan allebei verlegen, maar dat komt vast wel goed. Misschien maakt zij zich ook wel druk voor niks. Ik zie 't probleem niet zo dat jullie nog niet gezoend hebben, dat komt wel. Op deze manier houdt je 't wel spannend :p
|
mnee dat is niet raar, zoiets moet als het goed voelt en als jullie er allebij aan toe zijn. Miss als je het graag wil beetje subtiel laten merken?
|
euh een beetje vaag is het wel ja. ...
|
steek je tong in haar mond zou ik zeggen
|
Citaat:
|
Als je daar de behoefte niet aan hebt , is er ook geen probleem toch .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik word op een gegeven moment sarcastisch :D |
ja, tongen hoort in een relatie hoor. :nono:
|
Citaat:
(positief bedoeld he) Effe over dit topic. Uhm, ja, het duurt misschien gewoon effe, ga er gewoon voor :p |
haay allemaal ik heb ook weer eens een probleem ik moet iedere keer kokken na het zoenen ik weet niet ofdat hoort.... maarv ik heb het pas 2 keerr met m'n ex gedaan dus ik weet niet ik weet wel dat ik nog tsseds vanme ex jhou okeej martijn iloveu kusje rianne die hopeloos is
|
Citaat:
martijn je liefde verklaren? |
Citaat:
|
Citaat:
En de rest kan ik niet lezen. Wat staat hier? :confused: |
Citaat:
En dat ze twee keer met dr ex heeft gezoend ofzo. En ze houdt nog steeds van hem. |
Citaat:
'Kokken' na het zoenen.... nee, dan doe je toch *iets* niet goed. :D Ik heb wel eens gehoord van kokhalzen na/tijdens het pijpen, maar na het zoenen...? :confused: |
Kokken bij het zoenen, maar toch van hem houden.
Dat is pas ware liefde! |
Citaat:
nouwwja, da lig eraan waarom ie dadoe he... als je mot kokkuh van het soenuh dan doe je iig ietz niej helemaall goet he!!!! As je nog van die martijn gosur hout moet je um da gewoon segge!!!! Hebt je nou trouwus gezoent met juh ex ov een anduru????? Pff, damn zeg wat is dat klote typen :rolleyes: |
Is niet geheel raar, begin 1st maar met een kusje op haar mond.. de rest volgt vanzelf wel:).
|
Citaat:
en hopeloos ben je inderdaad, je schrijft iig wel hopeloos (n) |
Citaat:
hihihihihihihihi :rolleyes: |
Even normaal ontopic.:o
Bij mn eerste 'vriendin' -wat een schijt'relatie' was dat zeg :confused: - durfden we ook beiden niet te zoenen..t hoeft ook niet meteen, je gaat er niet dood aan. T komt vanzelf wel als je het goeie moment uitkiest en als je het zo graag wilt doe het dan gewoon, na de eerste kus is het helemaal niet meer zo eng.:p |
hoe oud is je vriendin dan...of heb ik daar overheen gelezen
als zij 12 of 13 is...sja dan is het misschien niet eens zo raar dat je nog nooit gezoend hebt met haar.. |
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel niet dat het raar is als ze 17 of 18 was...(waarschijnlijk wel uitzonderlijk magoed) dat er raar staat dat weet ik wel maar da bedoel ik nie zo.. ma wat ik dus bedoel is...hij is 15 en wil msischien wel zoenen maar zij misschien nog helemaal niet en meot hij daar even mee wachten. |
Citaat:
|
Als je veertien bent is tongzoenen ook ongelooflijk smerig.
|
Citaat:
ON; Je moet het gewoon DOEN, anders vraag je gewoon aan haar of ze het wil, als je het maar niet zomaar opeens onverwachts doet. |
Waar doe je nu eigenlijk zo moeilijk over??
Ik snap dat je eerste zoen spannend is, maar als je zegt dat ze je vriendin is dan zal zij waarschijnlijk ook wel willen dat je haar op de mond zoent en/of haar een tongzoen geeft... je bent 15 mis ik iets... :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |