![]() |
Paddo-ervaring
Hey, ik kwam laatst een .txt bestandje tegen waarvan ik alles vergeten was. Het is het verslag van mijn allereerste paddo-trip. Beswel grappig eigenlijk hehe.. check it out..
oja er word in het verslag over blokjes gesproken: ik had een zogenaamde paddo-reep gekocht, een chocoladereep met 3 gram Psilocybe cubensis erin verwerkt, bestaande uit 5 stukjes. --------------- start ervaring: 7:30 gegeten: 1,5 uur terug op hoop van zege :D 19:52 eerste dosis genomen 1 blokje. hou een halfje als backup 20:02 eerste ffecten voelnbaarr ghe heb nog een stuk genomen 1,5 dus nu zit op de stukjes te kauwen blabla haha 20:10 helemaal skaffa a la marijana veel sterker 2030 alles geweldihghhh die strobe rox alle ziet nu dubbel whahaha avs r0x hahaha lachkicks dreig steeds weg tevallen lekker gevoel damn touch would rock dit is heel diep denken smiel geporaat heh lekkevoor al het idee te ontdekken r0zx 2045 wow lijkt net of veel tijd voorbij is alles ok!!! everything geweldig vooral het idee da het nor maar bgeint is geweldig milde visuals nu slang beeldscherm bloed muren e tc de gdecahte dat ik meer heb ik kan nog blije gedachte de interactie geweldig] 2050 inmiddels eerste uur done waarder alles veel meer voel me hart blij kloppen whahaha lekker vaaaaaaaaaag heerlijk wheeeeeeee damnnnnn greaaattttttt de gedacxhte dat hget hoogtepunt achter me ligt suxx maaaaar we g whaah aan dorrrrrrr nog zeker 5 uurr wjaja echt heel vaag :D dit r0x ince wow intens geweldig interessant whaha delerium - silence wow erowid.org does it moveeee?? find outmorgen great moet geen experimeent zijn will alles ervanenm owowwwwwwww luv it 21:10 eten gehaald its great goin back to trippin heb nu minder gevoell wow echt ahahwa visionarys believe fool!!!!! hah leuk save die chat leuk om te doenof het niet gebeurt oja bijna eten verget vergete wow aanraking i gewldig tos geen experiment haha schumann rasonsce everyonces ur friend veel gedachtes tis greatt : D luvvvv 2117 vergeet watk aan het doen ben whaha volgende keer neem ik echt opdit r0x trancelikeee wish it was begin vakantie hej brbr alles was paradixoaal ik wilde het opschtijven ze riepen me ik wilde meer ik ow crap hehe 21:30 kga nu 2de dosis pakken : DDDDDDDDD lvvvvvvvvv doo what ya gotta goooo hehe heb overal zin in waardering voor alles de visuals nemen toe niet te inters : D leukkkk ik werd er meester van kreeg door kan dt altijd doen!! life is great hej damnnn maar 2 mins seems like een eeuwigheid diep spiritueel damn wil weer terug nr hert bgin dit kan ook asje gegete heb nix aan de hand cht hehe morgen schoolwerk oen enzoe in mijn ineens nietsnuttige leven leek het ineens alles waard : DDDDD greattt no worries nergens over geweldig 2150 wow ]alweer 2 uur geleden de visuals zijn er damn zie chatlogs met zefanja :D essence wow ambience vreemd kg nu me dosis pakken : D ne toch niet met zefanja aan de praat het r0x damnn : D jaja 21:54.. voelt als veeeeel later golven in alles erg enlightening hoofd vol ideeën !@ werklust wil de ervaring niet verpesten door een nieuwe dose te nemen loop al eeuwen met het idee in me hoofd rond *total clearity* sorry even zonder computer 2206 backkkk!! : D hehe luvvvv everything nu ga ik echt die 2de dosis pakken nog een halfje.. das alles : D nja een groot halfje dan!!!! ik hoop dat dit me verandert wie ik ben hoe ik ben met andere its great : D 2de dosis genomen : D misschien nie zo slim : P oja tis BTW 22:29 : D.... : D : D D : .. hegweh de psilocybine had zeker zijn effect@!! ben blij dat dit legaal is in deze geweldige democratie : DDDDD mijn printer maakt een mooi golfje :Dwaves gaan overal doorheen *kan niet wachten tot die 2de dose gaat werken!! :D * 22:24 by the wayyyy :D gedult jongen wacht effe 22:28 paradoxxxx weer die AVS Delerium - Silence woww wilde een 2de dodsis pakken alweer een half uur geleden typ vermogen gaat weer achteruit de handen seem so bigg oww yeha focus op je toetsenbord kijk naar die H HHHHHHHHHHHHH hij ademt hij leeft waardeer hem :D HHHHHH! :) the mind 2232 the mind het lichaam het is slechts een omhulsel :) je ware ik zit eronderrr je geest maar je geest zit niet gevangen in je schedel het is zoveeel meer dan dat.. en met deze paddos.. wow de geest word even vrij gelaten even als geest tegen geest: it's great!! :D woww haha dit was helemaal niet de doelstelling van dit document whaha wilde het alleen een beetje asl herinnering wow wetenschappelijke doeleinde ofzo maar het is dit geworden wow kga wat warmers aantrekken 22:56 wow ewa ehhea heeel diep denken heeeeeeel dieeeeeeep een nieuwe level van bestaan ::D na 14 jaar wil je wel ns wat anderssss haha 2259 thats trightttt your in controll.. echt vreemd kan nu alles doen de stroboscoop is great de feel is nu minder moe het nu vooral van visals hebben niettemin geweldig effffffee nr beneden pissen :D kwam me moeder tegen vreeeemdddd interactie would be great 23:09 alweer :D de visuele effecten stromen rijkelijk 2316 hehe zit de power unlimited te lezen brief van some boze belg focus op het getal 15 wat ergens in de tekst staat gaat vreemd zweven net als 3d posters wow lettertjes zwemmen als slangen vervaagd iemand aan de telefoon doe wat lacherig kan nog helder denken 23:23 bij de way ik kan op irc zinnen maken dat wil je niet weten de bijvoegelijk naamwoorden blijven maar stromen wowwww it's great!! :D :S totaal niet moe effe stukje stomme humor uit de PU gelezen brief van de maand I believe it r0x hehe de letters draaien, golven en vervagen allemaalm zwaar humor 2330 rondjes om je as draaien geeft een zeer welkom-e buzzz :D everything stil;l greatt! :D heel geboeid naar vlam van aansteker gekeken stommmm had kaarsen moeten hebben!@#R kga experiences op erowid lezen ;D merk ineens dat de muziek nog steeds uit is sinds ik me spiekers heb uitgedaan na me telfoongesprek echt me hele perceptie waarneming van het geheel is in stukjesssssss als een soort documentaire :D geweldiggggg de tekst veert van links naar rechts de letters knippperen nu allemaal of nee het iss alsof ze van Bold naar Italic en weer naar normaal gaan ben de drang tot contact en interactie van een paar uur terug kwijt timee... it alll seems like an eternity 2345 correctie we wereld blijft zoals ie is maar wat je ziet vloeit samen met de binnenkant van je ogen die vlekken die je ziet met je ogen dicht bijna middernacht de letters hebben aura's mooi om te zien van muziek verandert ga zo eens proberen een boek te lezen ofzo 0:14 Strobe uitgedaan.. licht aangedaan.. voel dat alles weer normaal is nog een heel klein beetje vervaging 0:25 effecten bijna helemaal weg ga zo slapen |
altijd leuk om te lezen
|
cool:-)
|
Waar koop je die dingen?
En hoe snel werkt t bij andere mensen en hoeveel nemen jullie dan. Ik neem namelijk meetsal alles in een keer (bij Psylocibe Cubensis 3 gram gedroogd) en het werkt pas na een uur of 90 minuten... |
Citaat:
|
Ik koop het altijd bij de smartshop in Hoorn, een winkel van Conscious Dreams (http://www.consciousdreams.nl) maar ik weet niet of ze in alle filialen van Conscious te krijgen zijn want ik heb die repen nog nergens anders gezien.. Echt zwaar relaxt met doseren trouwes..
En hoe snel, nouja op een lege maag werkt het bij mij altijd na eeh 1 uur, meestal iets minder.. maarruh in zo'n hele reep zit 3 gram Psilocybe Cubensis.. Alles ligt even anders met zo'n reep dan pure paddestoeltjes, want je heb veel minder van zo'n reep nodig dan pure stoeltjes.. denk dat het komt door de chocola? |
heb je al eerder op t forum gezet :D kheb m namelijk al gelezen haha :o
|
ja me 2
|
Ik had met m'n 1e paddo trip ook een .txt file' tje gemaakt :D
het is misschien een beetje vaagh maar een gedeelte had ik daar getikt en een gedeeltje komt uit MSN tjek maar: Geef in een expresberichtengesprek nooit je wachtwoord of creditcardnummer aan anderen. Orbital zegt: heeej Orbital zegt: al ingetjekt? Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: wow Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: tis begonnen !!!!!!! Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: dit is echt en ik meen het, het allervaaghste en tovste (ik wil schrijven gevoel maar het is meer) EVER !!!!!!!!!!! Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: sla deze chat ff op als txt of whatever Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: wow Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: ff virtual LSD kijken Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: WOW Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: het golft Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: kewlllllllllllllllll Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: AKRIEL Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: ben beetje misselij Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: k Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: de smaak was best vies maar nootmuskaat is viezer (volgens Gust) Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: tv foeopt zegt gust (ik typ +_tgust)\ Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: ik bedoel Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: laamaaa Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: drexz (ik) is er weer Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: wow het toetenbord is vaagh Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: volgens gust tv roelt Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: me = gone latz Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: tv roelt Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: sla dit ff Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: op Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: volgende keer doe me Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: e Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: ok? Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: OKe dit typ ik nu gewoon in F:\testlab\paddow !.txt en het is echt kewlllllllllll alles is tof het toestenbortttt l vlief t wow dit plaatzx ik op testlab ik heb alles op micje af en toe lijkt het wel te veel maar ik heb blauwwwwwwwwwwwww en die scan ik nog wel wow enter rulezzzzzzzzzzzzz ik ga fffff forum xie je wel mzzl ok ff wat op forum.scholieren.com gepost Dit schrijf ik terwijl we de paddo's op hebben het is cooooool ok dit is ff een ctl+c ctrl +V tje OKe dit typ ik nu gewoon in F:\testlab\paddow !.txt en het is echt kewlllllllllll alles is tof het toestenbortttt l vlief t wow dit plaatzx ik op testlab ik heb alles op micje af en toe lijkt het wel te veel maar ik heb blauwwwwwwwwwwwww en die scan ik nog wel wow enter rulezzzzzzzzzzzzz ik ga fffff forum xie je wel mzzl ______________________ ok dit is weer nu ik zeg dit nu tegen de lezer kewl gust (tripbuddy) praat tegen iets kweenie wat ik snap het nu allemaal wow het is echt toffffffff lef kl let nie op de spelvouten hahahah (nie grappig) want ik ben nu heeel kewl ff een nieuwe sig maken ja dat ga ik doen tof o ik typ nu en het beeld golfd pjot als je dit leest doe je volgende keer ook mee want het roely dit is veel verder dan het normale "wiet" gevoel dit is een 3d stap verder in cyber virtual reality Akriel ga ff de trip room (mijn kamer in) over en uit ! ik schrijf nog wel als ik weer (saai) ben dat is m'n alter ego die nu praat. Jullie slokken m'n woorden op. Kan ik dit wel posten want het is best vaaaaagh ok ik GA ------------------ ik bedoel iets anders dan jij denkt dat ik snap ! ----------- dit is weer in f:\testlab\paddow!.txt testlab is tof ik nu ook normaal soms ik saai ik typen roel t maar ik ga nu weg naar trip room (zie uitleg hierboven) hier ben ik bang voor ouders dus bang voor bad trip ajoetoesssssssssssss nog ff 1 ding uit msn (ritiesshhhhhhhhhhhhhhhhh) Geef in een expresberichtengesprek nooit je wachtwoord of creditcardnummer aan anderen. Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: hoi Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: ik heb paddos op Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: en ik ben multi vaaaaaah Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: g Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: ik ga mzzl latz Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: ik scrijf je no g wel Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: uit de normalle wereld Het avondtuur gaat beginnen ! zegt: als ik daar ben ik ga nu echt !!!!!! |
laage
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |