![]() |
Na mijn orgasme gaat hij zelf verder
Even een persoonlijk vraagje. Nadat mijn vriendje me met z'n tong tot een hoogtepunt heeft gebracht, heeft ie de vervelende gewoonte om daarna verder te gaan met vrijen. Tien seconden na mijn hoogtepunt zit zijn piemel dus al weer in mij. Nou vind ik dat hoogst irritant, het voelt gewoon niet lekker als er zo snel na een orgasme al meteen weer vanalles gaat bewegen vanbinnen. Ik heb hem dat ook gezegd en hij let er wel wat op, maar ik vroeg me af of ik de enige ben die dit heeft... m'n vriendje is zo lief om eerst voor mij "te zorgen", maar daarna is ie zelf zo opgewonden en dan mag ie nog niet meteen... :bloos:
|
Kan je 'm niet even pijpen of zo totdat jij er weer klaar voor bent om te gaan vrijen? Of knuffelen als pijpen/aftrekken niet meer lukt als je net bent gekomen. ;)
|
ik zou het afwisselen.. hem vermaken totdat hij zoiets heeft van ik wil je hier en nu.. tegen die tijd ben je meestal wel een beetje afgekoeld :)
|
simpel,
Gewoon eerst hij en dan jij |
Mijn vriend gaat zowel na mijn orgasme als na zijn eigen orgasme nog even door en ik heb daar totaal geen problemen mee.
Maar nee betekent nog altijd nee, als jij geen zin hebt om na drie seconden die piemel in je te hebben dan gebeurt dat simpelweg niet. Kan hij piepen wat hij wil, maar je moet gewoon geen dingen doen die je niet wilt. Overigens is het dan misschien verstandig om hem eerst klaar te laten komen, aangezien het voor hem niet zo leuk zal zijn als jij een pauze wilt nemen of stoppen als hij nog erg opgewonden is. |
Citaat:
|
Bij mij gaat het in dezelfde volgorde maar heb helemaal nergens last van :)
Maar wat iemand anders al zei, hij eerst en dan jj? |
Citaat:
|
ja vind ik ook vreselijk gisteren bezorg ik mijn meisje 3x een orgasme . daarna wil ik ff omdat ik zo geil werd van haar gehijg zegt ze nee geen zin meer ik ben moe :( .
ik heb mijn broek aangehouden en gewoon wat met haar geknuffeld maar vind het wel spijtig dan gedraag ik me als een echte heer lady's first dan is het nog niet goed :confused: . meisjes zijn raar maar ik blijf er dol op |
Citaat:
Toch hou ik van de mijne :) |
Citaat:
"ik heb nog geen zin als jij nu eerst gaat..." =/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja.. ik kan er niet over meepraten. Als ik net een orgasme heb gehad wil ik niets liever dan daarna een piemel d'r in..
|
Als mijn meisje gekomen is wacht ik vanzelf eigelijk wel ff, dan kruip ik lekker tegen d`r aan ofzo...maar k hoef dan ook nooit zo lang te wachten. :rolleyes:
|
Nouja, als ik was klaargekomen kwam mijn vriend ook altijd nog in me totdat hij klaarkwam, maar ik had daar niet echt een probleem mee ofzo. Was gewoon ook wel practisch. Als hij eenmaal klaar was gekomen kon hij niet meer doorgaan en mij beffen nadat hij in me is klaargekomen is ook niet echt een geweldig idee, dus liet hij mij eerst komen omdat ik dan nog wel door kan gaan.
|
Citaat:
|
Ik kwam altijd klaar als hij in me zat.. Veel makkelijker :P
En TS als hij je eerst beft en je wil daarna niet meteen neuken, waarom pijp je hem dan niet klaar? Dat vindt ie vast net zo lekker (of lekkerder) als neuken ;) |
We weten ook wel alternatieven te verzinnen hoor, dat is het probleem niet... ik wou alleen weten of er nog anderen waren die het een beetje een irritant gevoel vonden dat ie meteen na je hoogtepunt in je kwam. Niet dus... zal wel aan mij liggen :bloos:
|
Citaat:
|
Wat is de wereld toch verschrikkelijk he ! :(
|
jeahh, right.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
Nou als ze zonder condoom doen en hij beft ahar is dat niet zo fris he. Of je moet je je eerst weer wassen. |
Citaat:
Je hoort altijd maar dat jongens egoistisch zijn in bed. Nou, meestal is het toch echt andersom.. |
Citaat:
een vriend van me had het laatst nog over ductape en een honkbal knuppel. handig aan ductape is dat er weinig plakresten blijven zitten. |
kom dan niet klaar en gebied hem na een tijdje ove rte gaan op de daad en daarna zich aan jou te wijden.
zo lukt het bij mij meestal. |
[
Je hoort altijd maar dat jongens egoistisch zijn in bed. Nou, meestal is het toch echt andersom.. [/B][/QUOTE] kvind jongens eerder egoistisch.. dan doe je je best en komen ze klaar en dan is het afgelopen.. Sigaretje opsteken voor hem en kzit daar nog met mn broek aan :rolleyes: maar gelukkig zijn niet alle jongens zo :D |
Als je het vervelend vind dat zeg je dat en dan heeft hij dat niet te doen. Klaar als een klontje. Als hij lief voor je wil zijn doet hij dat niet door je pijn te doen.
|
Ze heeft het over een irritant gevoel, niet over pijn. Waarschijnlijk heeft zij even tijd nodig om bij te komen. Maar het principe is hetzelfde. Het maakt niet uit of ze de enige vrouw ter wereld is die er zo over denkt: als zij niet wil, moet hij dat niet doen. Sex is alleen leuk als het leuk is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Seks is trouwens geen uitwisseling van diensten, zoals men hier lijkt te denken. Je doet het met zijn tweeën, het is niet 'eerst help ik jou en dan help jij mij' één hand wast de andere dat soort onzin.
Ten minste, als het goed is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh oke ik dacht van wel :)
goed dat je even orde op zaken stelt anders was het een chaos geworden, ik ga dit topic weigeren :) (y) |
Citaat:
Maar volgens mij heerst er nog wel een mentaliteit van nadat je zonder je vinger eerst nat te maken de clitoris net zolang gemarteld hebt totdat ze uit wanhoop en verveling een orgamse faked, waarbij het je niet eens opvalt dat de vagina niet samentrekt, zeggen 'mijn beurt'. Wat ik bedoel is, seks doe je met zijn tweeën, en moet niet bestaan uit twee verschillende optredens. Dat lijkt me voor allebei beter. |
ik heb er nooit problemen mee te wachten :D
|
:mad: Het is ook nooit goed. Kom je als man zijnde eerst klaar en je bent daarna te gevoelig/ moe/ van de kaart en te ver van de wereld om verder te gaan worden ze boos.
Zorg je ervoor dat zij geniet en gaat daarna nog eens ff verder dan is het ook weer niet goed.. Vrouwen.. onbegrijpelijk... (n) |
Citaat:
|
communiceren en wederzijds respect.
daar draait het toch om bij de seks? |
Citaat:
Kan ik een kwartiertje op me rug gaan ligge wachten... :s Dan ruk ik mezelf wel klaar.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |