![]() |
IDM / electro deel zes
komt u maar.
|
motherfckr! deel 2
We are extremely pleased to announce that Autechre will release a new album in April. And if that wasn't enough, they will also be playing live in the UK, Europe, USA and Japan. Watch this space for more. "Untilted" WARP180 CD/2LP released: 09th April Japan 18th April UK/EUR 19th April USA Autechre European Tour 2005: April All Dates with DJ Rob Hall Thu 14 Lonon. SE1 ¬ (w/ dj Peter Ford) Fri 15 Glasgow. Arts School ¬ Sat 16 Manchester. Zoo ¬ Sun 17 Nottingham. Stealth ¬ Mon 18 Paris. Point Emphere Tue 19 Antwerp. Petrol * Wed 20 Eindhoven. Effenaar * Thu 21 TBC * Fri 22 Berlin. Maria * (w/ O.S.T. & Errorsmith) Sat 23 TBC * Sun 24 TBC * Mon 25 Reims. La Cartonnerie * Tue 26 Lyon. Le Sirius * Wed 27 Geneva. L'Usine * Thu 28 Marseille. La Friche Belle De Mai * Fri 29 Italy TBC * Sat 30 Italy TBC * ¬ = with DJ Mark Broom * = with SND(live) Confirmed Festivals: July 01 Roskilde. Denmark 08 MS Stubnitz Festival. Newcastle 14 5 Days Off. Amsterdam |
ik kijk nu de clip van aphex twin - come to daddy
die is freaky! :D (y) |
Argh.
|
Citaat:
|
Het )TOON) festival zit er weer aan te komen in Haarlem, en meestal is dat reden voor een feestje. Vorig jaar was Merzbow met Kohn aanwezig, en Bola is ook al een keer langs geweest meen ik. Dit jaar zegt het meeste mij geen fuck, maarja ik ben dan ook geen electronica nerd. Dus misschien kunnen jullie allemaal omstebeurt iets boeiends zeggen over de artiesten.
>>>> )TOON)6 - 5 T/M 10 APRIL - FESTIVAL VAN GELUID EN BEELD MET ELEKTRONICA ALS GRONDSTOF >>>>>>>>>>>>> Dinsdag 5 april Nieuwbouw Patronaat Alexej Paryla (Oost) installatie Permanent te zien t/m zo 10 apr. gratis Galerie ArtSite Narrominded: Plantoon (NL) installatie Permanent te zien t/m zo 10 apr. gratis Galerie De Schone Kunsten Kaffe Matthews (UK) installatie. Opening 20:00 uur Te zien t/m zo 17 apr. gratis Toneelschuur Ticklish (UK) + S.S.S (F, Jap) performances Aanvang 21:30 uur € 7,- Woensdag 6 april Het Seinwezen Alexej Paryla (Oost) installatie Opening 20:00 uur Verder te zien: do 7 t/m zo 10 apr. 12:00 – 17:00 u. gratis Het Seinwezen Damo Suzuki (Jap/Dld) ontmoet Funckarma (NL) concert Aanvang 21:00 uur gratis Donderdag 7 april Vroom & Dreesmann Haarlem Centrum / Verwulft Scanner (UK) geluidsperformance 19:00 – 21:00 uur gratis Patronaat Hood (UK) + Kammerflimmer Kollektief (Dld) + TUK (B) concert Zaal open 20.30 uur Aanvang 21:00 uur € 10,- Vrijdag 8 april Nieuwe Vide Michael J. Schumacher (USA) installatie Boaz Kaizman (Isr) / Thomas Brinkmann (Dld) installatie Opening: 20:00 uur Tentoonstelling vr 8 apr tot 23 u. Za 9 en zo 10 apr. 12 t/m 17 u. gratis Lichtfabriek Ocean Club met Barbara Morgenstern (Dld) & Robert Lippok (Dld) (live), Jan Jelinek (Dld) + Triosk (Dld) (live), Thomas Fehlmann (Dld) (live) en DJ Gudrun Gut (Dld) Aanvang 21:00 uur € 15,- Zaterdag 9 april Vroom & Dreesmann Haarlem Centrum / Verwulft Scanner (UK) geluidsperformance 13:00 – 16:00 uur gratis Patronaat )toon) workstation Een laboratoriummiddag met Nederlandse electronicavorsers in geluid en beeld. Aanvang 15:00 uur gratis Galerie ArtSite Hydrus, Garcon Taupe en Living Ornaments (NL) concert Aanvang 19:00 uur gratis Patronaat Subtle (USA) Zaal open 20:30 Aanvang: 21:00 € 9,- (na afloop gratis toegang voor Kompakt Clubnight !) Patronaat Kompakt clubnight i.s.m. Electronation Met Reinhard Voigt (Dld) live, Thomas Brinkmann (Dld) en Wighnomy Brothers (Dld) concert/dance Zaal open + aanvang 23:00 uur € 12,- Zondag 10 april Lichtfabriek/Nieuwe Vide Keith Rowe (UK) + Kaffe Matthews (UK) + Phil Durrant (UK) concert Zaal open 13.30 uur Aanvang 14:00 uur Twine (USA) concert Aanvang 16:00 uur € 7,- (voor beide concerten samen) Grasland Databloem presentatie met Off the Sky (USA) en Danny Kreutzfeldt (Den) Zaal open: 20.00 uur Aanvang 20:30 uur € 7,- |
zie ik nieuwbouw patronaat staan? is nieuwe gebouw in april dan al open? :eek:
zou wel relaxt zijn |
SUBTLE <3
De stoere kerels uit het hiphop topic zouden het nerdrap noemen. http://img212.exs.cx/img212/6782/subtle8gs.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe geweldig is het nummer Vordhosbn van Drukqs (AFX). Echt de rechtvaardiging van dat album.
|
Citaat:
wat vinden julie het beste werk van aphex twin/afx/gak etc. dan? |
Citaat:
|
Citaat:
avril 14th ook goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meer ae nieuws:
"The follow up to 2003’s Draft 7.30, Autechre’s eighth full album is a dense yet elegantly expansive work that ripples with some of the duo’s key signatures: epileptic rhythmic counterpoints, complex, spiralling melodic cells, immense tectonic shifts in the low end, dagger sharp glacial crackles in the upper registers. But it also hits straight between the eyes with a raw, almost live-in-the-room immediacy. ‘We’re really cranked up and in a totally different gear at the moment’. Sean Booth discloses, in reference to the new album. ‘It feels like we’re working in a quite radically different way now; not so much in terms of the final output - I’ll let others judge that - but we’re getting ideas down a lot quicker now, trying to make the most of what time we’ve got’." |
op melodies from mars staan veel nummers die ik al kende van andere cd's...
|
gaat er iemand naar dat electroding in de afrika zaterdag? zz
|
Citaat:
|
Citaat:
Ywynthek ylow (Y) |
En ik.
Voor de volledigheid: Citaat:
http://www.goldcoast.nl/garage/image/dhr-23.gif ZOD label-showcase @ De Garage, Den Haag |
dat toon festival kan ik wel effe langshoppen aangezien ik daar toch in de buurt woon :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie mijn post onder die van Tom.
|
Citaat:
DIe hele ep rockt gewoon en volgens mij staat die dude pete op met afx en gaat ie ermee naar bed, totdat ie avril lavigne ontdenkt ofzo |
Citaat:
|
Van het weblog van Lady Aida (Rebelbass):
Meer releasenieuws van het Warp front. Harmonic 33 oftewel Mark Pritchard (Jedi Knights, Reload, Global Communications) en Dave Brinkworth lieten zich met hun album Music for Film, Television and Radio Vol. 1 inspireren door de historische electronische bibliotheken van radio en TV. Onder andere KPM, Telemusic, Bosworth, De Wolfe, Chappell en de klassieke filmsoundtracks van Ennio Morricone en Lalo Schifrin waren een bron van inspiratie voor het nieuwe album van Harmonic 33. Geen simple samplewerk, maar vintage en dynamiek wordt er beloofd. Release 7 februari bij Warp. |
Citaat:
|
Autechre in Nederland! *squirt*.
Henk Mul ! |
Ja Autechre in de Effenaar!
Misschien aanwezig(y)! |
Citaat:
|
ZOD@De Garage was zeer tof tot de politie zich ermee ging bemoeien. Geen idee hoe het is afgelopen, want bij gebrek aan IDee ben ik op Den Haag CS gaan gameboyen, (y).
|
welk spel, of heb je toevallig lsdj?
|
Rossz Csillag Allat Szuletett is uitgelekt.
|
Citaat:
Henk Mul ! |
En hij klinkt heerlijk :cool:
|
Es ff zoeken dan.
|
Citaat:
dan covered ze chop suey! van SOAD. ik kwam niet meer bij van het lachen... :D |
Citaat:
|
rossz csillag allat szuletett
heldhaftig album!! |
Ik ben nu al verslingerd aan het album. Ik krijg de naam zelfs al bijna foutloos uit mijn strot, <3.
Henk Mul ! |
KONONO NO. 1 - Extract
check het ff. Onderaan staat hetzelfde nummer maar dan in studio opgenomen. Laat die afrikanen maar prutsen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk dat ze ff naar de Effenaar komen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |