![]() |
Ambities
Ja ben ik wel benieuwd naar. Wat zijn jullie ambities en wat doen jullie om die waar te maken of niet.
|
Ik heb geen ambities. http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Moet je dan zo boos kijken? :(
|
wereld overname.
verder dit jaar slagen en een leuke: vervolgopleiding vinden. |
Citaat:
|
Ik wil een oscar winnen en dag ga ik tegen iedereen zeggen I love you enzo en nepjanken :eek:
|
ik ga voor een vaste plek als dj bij Noodlanding (y)
en daarna zien we wel weer verder.. |
Meedoen aan modellenwedstrijd :cool:
|
Citaat:
Winnen van een modellenwedstrijd (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aangenomen worden op de kunstacademie.
en ik doe er gewoon mn best voor, meer kan ik toch niet doen |
Citaat:
ach, als u er erg mee zit, kunnen we de wereld wel voor 2-en delen hoor. |
jowjowjow ik wil op dit moment dzt ik een mooi littekon kraig ja verrrdomme want straks zit ik met zo'n misvormde lip ieww
en verder wil ik ook nog een hele hoeie grafisch ontwerper worden. of zangeresjee :o of snoepjesproever, maar daar wordt je wel dik van. |
meer sporten (komt wel als t lente word)
mn havo halen minder ongezond ete ofzo |
op dit moment is mijn enige doel m'n diploma halen, wat ik er voor doe> 3/4 keer in de week huiswerkinstituut, en dat is niet plezierig (n)
|
Citaat:
1 streven om carrière te maken => aspiratie, eerzucht |
ik heb een hekel aan mensen zonder enige ambitie
|
Citaat:
|
zeg ik niet Teun :) Stiekem heb ik er zelf geen natuurlijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik sluit me daarom volledig aan bij rox :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn diploma halen! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
gezonder willen gaan eten en meer willen gaan sporten is simpelweg geen ambitie |
mn diploma halen.
Vrijwilligerswerk doen in ZuidAmerika en Spaans leren daar. Culturele antropologie studeren. |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind trouwens dat dit wel aan lifestyle gekoppeld is eigenlijk, dus laat dit topic gewoon hier. |
Citaat:
Maak er dan anders meteen een waar streef je naar, wat wil je hebben, wat wil je nog gaan doen, wat zijn je plannen voor komende jaren en wat ga je morgen doen topic van bedoel ik te zeggen. |
Citaat:
|
ik word minister van landbouw :o
|
Naja dan vallen gezonder eten en meer sporten etc. toch ook wel onder ambities.. :confused:
In ieder geval! Wil ik veel goeie cijfers en mijn opleiding goed afronden, daarna als het kan een fijne baan en me in mijn vakgebied verder ontwikkelen :cool: daarnaast proberen geen workaholic te worden en wel een fijn sociaal leven te houden en huisje boompje beestje want ik ben heel burgerlijk. |
Citaat:
edit: behalve als een bepaalde sport je ambitie is dan Citaat:
|
ik had ambities.
|
Ambitie streven naar een carriére hoeveel doe je daar nu aan dus stel je wil sportleraar worden dan sport je nou daar val je van af en dan kan je leuke kleertjes dragen en of je je kleertjes nou bij de miss etam of men at work of i.d koopt kijk dan zijn we alweer een beetje in de richting.
ontopic: Nou ik word dus musicalartist dus handtekeningen bel even naar mijn secretaresse (y) Ik zit nu op tapdansen en ik dans in een streetdance demo-team. Als het goed is begin ik in september de vooropleiding van Lucia Marthas en ga dat doen zolang ik mijn MBO opleiding heb afgerond, daarna wil ik naar de HBO opleiding Lucia Marthas dansschool in Amsterdam :cool: Verder heb ik ookal een aardig CV, dus dat gaat lukken ! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ehhm sorry als ik iemand iets duidelijk probeer te maken dan lukt dat meestal niet omdat ik dan niet weet hoe ik het uit moet leggen en dan ga ik zomaar helemaal over op iets anders terwijl dat niet nodig is en eigelijk heb ik ook maar hoofdpjin ik heb een virusje gevat ofzo hebben jullie daar ook last van? Ik wel en mijn moeder ook en de vriend van mijn moeder ook :eek: |
Hoge ambtenaar bij overheidscommunicatie :o
Blikken [winnen] op de varsity |
Eerst maar eens bij het PBC stagelopen, blijven plakken, psychiater worden op kosten van de overheid :)
|
Citaat:
|
mijn ambitie is een rijke man trouwen(y) voor de rest heb ik geen ambities:D
|
Citaat:
havo halen is ook streven naar een carriere en de rest wil ik bereiken dus zeik niet |
straaljagerpiloot
|
ik wil kankerknobbelchirurg worden hahah hoho :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ot: vind t een beetje moeilijk om "doelen" op lange termijn te stellen, ik denk eigenlijk niet zo ver vooruit. Op t moment wil ik gewoon graag mn mbo afmaken en zorgen dat ik een hbo vind die ik leuk vind enzo en die met succes afmaken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |