![]() |
Aan welke dag heb jij een hekel?
En waarom?
Ik haat zaterdag omdat er totaal geen structuur in zit. Iedereen doet maar wat. Stom. Jij? |
Maandag want ik wil altijd een dag langer weekend, zelfs als ik vrijdag vrij ben geweest
|
Donderdag (n) . En het ergert me dat ik niet weet waarom :mad:
|
zondag, je wordt wakker met een kater en je hebt geen ene fuck te doen
|
Dinsdag. Maar eigenlijk alleen de ochtend, want dan heb ik echt kutvakken.
|
eerst altijd donderdag, maar tegenwoordig is donderdag mijn economie-vrije dag dus dan ben ik blij.
Zondag. Wat een kutdag (n) |
Citaat:
|
elke dag
|
Citaat:
De donderdag, geen idee waarom, maar die dag vind ik gewoon stom. |
Zondag, de sfeer is op die dag altijd zo doods :s
|
Maandag. Voor uitleg: zie Miex.
En woensdag: je hebt het idee alsof je er al bijna weekend moet hebben, maar je blijkt nog maar op de helft te zitten. |
Vrijdag is de beste dag.
Dinsdag zuigt aarsch. |
dinsdag ook...alleen de klánk al :|
|
Citaat:
|
maandag en woensdag
|
maandag, het eind van het weekend en het begin van een nieuwe week school en een blokuur bio :(
http://maarten.spacemolecule.com/gal...es/monday2.jpg |
maandag omdat dan school weer begint :o
|
Donderdag.. Want dan heb ik zeven uur (meer dan op andere dagen) en nog twee uur tekenen ook(n).
En verder maandag, woensdag en vrijdag omdat ik dan ook tekenen heb:( |
Citaat:
Persoonlijk vind ik de woensdag een best irritante dag, ook met school etc. |
Vandaag...... :(
|
Dinsdag. Langste dag, stomste vakken.
|
woensdag, langste schooldag van de week.
|
Donderdag, omdat mijn dag dan van half 9 tot 4 uur duurt en alleen maar vervelende vakken zijn. Behalve drama dan.
En zondag, omdat ik dan gewoon helemaal nooit iets te doen heb. |
Vroeger haatte ik maandag, maar nu ben ik de heerlijkheid van die dag in gaan zien. Mijn minste favoriete is denk ik woensdag, zo middenin. Maar ik kan ook niet zeggen dat ik die haat. Ik vind dagen prima.
|
Donderdag.. alle voorgaande dagen hoef ik niet zo vroeg op te staan, maar op donderdag moet ik om 7 uur op
om daarna een blokuur grieks te volgen :| |
dinsdag.
|
aan zondag omdat daar totaal geen structuur in zit, heel vervelend vind ik dat
|
dinsdag
|
Woensdag, dan heb ik tot 5 uur les en aan het begin vd dag ben je al helemaal vertyft.
|
De dagen waarop ik in april vroeg op moet staan.
|
Maandag... Op woensdag komt het einde van een schoolweek weer in zicht... maar op maandag begint het net... Het begin van vroeg opstaan... ârg...! :nono:
|
maandag, ik ben dan nog moe vanhet weekend (n)
|
"aan zondag omdat daar totaal geen structuur in zit, heel vervelend vind ik dat"
waarom moet er perse een structuur in een dag zitten dan? een spontane dag kan ook errug leuk zijn :cool: kvind zelf (ook) woensdag zon niets-dag, je bent nog net niet op de helft van de week en je moet nog wel ff, toch lijken de woensdagen het meest voor te komen :| |
Zondag. Er zit geen structuur in. Iedere zondag verschilt van de zondag daarvoor, of van die daarvoor.
|
Dinsdag; 8 uur les.
|
maandag, werkdag
en nu sinds kort maandag, gymdag EN werkdag. :( |
Zondag en maandag, bah.
|
zondagen, maandagen, dinsdagen en donderdagen
zondag: voelt als een dag dat je niks doet en je vertiefd voelt maandag: begin van de week, meestal saai en vertiefd dinsdag: omdat ik dan steeds denk dat de week nog zo lang duurt en ook rot aanvoelt donderdag: weet niet precies, maar duurt altijd zolang |
elke SCHOOLdag en z0ndag omdat de dag daarna school begin :D :D
|
Maandag.
|
zaterdag.
dan moet ik verdikke altijd om 5u uit de veren om te gaan arbeiten en vrijdagavond is altijd zo leuk. :( |
MIDdag, want je komt uit school, je hebt niets te doen, en je zit dom naar tv te kijken naar domme programma's, terwijl je zit te wachten op de avondfilms.
|
maandag, alles begint weer opnieuw:(
|
donderdag, echt zo'n dag waar je niks aan hebt. En maandag, begin van een drukke week meestal hje
|
Maandag, omdat ik dan weer alleen ben.
|
vrijdag
|
ehm... donderdag?
Niet echt een hekel aan een specifieke dag, eigenlijk. |
Maandag, vanwege maandagochtend. (n)
|
dinsdag
|
Maandag.