![]() |
Verschillende hoogten bekken
Mijn bekken hebben (na rontgen-foto's) blijkbaar een klein verschil in hoogten. Ik ben doorgestuurd naar een kinesist. Weet iemand wat ik daar kan verwachten?
|
scoliose misschien?
|
Misschien krijg je dan wel zo'n hakje voor onder je schoen zodat je wat rechter loopt of is dat alleen voor als je benen niet gelijk zijn van lengte (wat ik dus heb)?
|
Waarom hebben ze die foto's gemaakt dan? Had je ergens last van?
|
Ja, ik had dus last van pijnscheuten in de rug, vooral dan als ik fysieke inspanningen leverde. En in geval dat het scoliose is, kan iemand mij dan uitleggen wat dat is?
|
ja ik heb het
dan zit je ruggengraat zeg maar een beetje scheef bij mij komt dat omdat mijn benen ongelijk zijn. ik ben geen igor hoor hahaha maar het is maar een paar millimeter ofzo hierdoor staan ook mijn bekkens ongelijk ik heb nu in mijn ene schoen een zooltje en dat werkt erg goed heb er nu nooit meer last van eigenlijk |
Ik heb dat ook, had vroeger zooltjes in mn schoen of een stuk in de hak bijgezet, nu heb ik dat niet meer. Was eerst een centimeter, toen een halve. Zal nu wel nog steeds een halve centimeter zijn denk ik, maar heb nu sowieso al steunzolen..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |