![]() |
Het gat na carnaval
Ik voel me een beetje leeg... Ik heb vier weken fanatiek carnaval gevierd waarvan de laatste week het heftigste uiteraard. Nu is die prachtige tijd weer voorbij en dan moet je weer naar colleges en werk... Ineens weer het gewone leven..
Hebben meer mensen dit? Hoe vul je dit gat op of valt het bij jou allemaal wel mee en ga je zaterdag gewoon weer uit om het dunnetjes over te doen? |
Ik zit niet bij een CV of iets dergelijks, ik vier gewoon 4 of 5 dagen carnaval waarbij ik het altijd goed naar mijn zin heb en meer niet.
Ik ga nu gewoon weer verder met m'n normale leventje, school en werk. En zaterdag blijf ik thuis, heb genoeg geld opgemaakt dus weer even sparen. |
Van de ene kant wel, ik heb vandaag college gehad en morgen heb ik ook nog een college. Maar daarna is het weer weekend dus een wat school betreft rustigere week.
En dan is het weer gewoon komende zaterdag stappen hoor, niet een weekje overslaan. :p Dus van de andere kant heb ik dat gat ook weer niet. Echter, ik ga wel alleen zaterdag, vrijdag erbij is misschien te veel van het goede, maar vrijdagavond ga ik ook al naar MVV-Top Oss, ook gezellig. :) |
jahh .. ik mis t.. ik wil dat t nu alweer carnaval is
|
als je nu gewoon eens geen carnaval viert
hbe je ook dat "gat" niet (y) |
Citaat:
Er zijn ook echt veel mensen die ik alleen tijdens carnaval spreek.. Morgen ga ik op wintersport, dus wie weet wordt het opgevuld met sneeuw:) |
Jammer dat 't voorbij is inderdaad. Ben er altijd wel een beetje depressief van, maarja, gelukkig nog ff vakantie :)
|
Ik heb morgen weer een carnavalsfeest :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |