![]() |
kleding immiteren
Immiteer jij weleens kleding
hoeft niet letterlijk maar een stijl overnemen in zo'n manier dat duidelijk is van wie je het hebt? je idool je beste maat/vriendin je liefde noem maar op en vertel ik zelf houd niet van kopieren maar ik moet zeggen dat de jackass crew mij en velen anderen inspireerden en inspireren tot bepaalde kleding zie de all stars :p |
Ik wil wel eens zo'n paspop immiteren.
Aan een hanger ziet t er lame uit, maar aan zo'n pop fokkin hip. Ik heb dat inzicht nie ofzo... tot combineren... Zo, das mn eerste serieuse post sinds tijden... |
Mja ik kijk wel om me heen maar kopieer niet. Ben wel tevreden met mn eigen stijl en als ik toevallig iets zie wat ik leuk vind en een ander heeft het ook, dan boeit me dat ook niet zoveel. Combineren (y)
|
sinds mijn eerste gottikfeestje draag ik alleen nog maar kapotte zwarte kleren omdat ik die mensen er erg geil uit vond zien. :( http://img.photobucket.com/albums/v2...shaker/zz1.bmp
|
Ik verzin ALLLLLLEEEES zelf
|
Ik niet :) maar een vriendin van me kleedt zich gothic vanwege een jongen waar ze (volgens mij) verliefd op is :|...
|
Citaat:
|
Watdenkjenouuu?
|
nee
|
I am human and I need to be loved, just like everybody else doesssss :o
hey nee ik imiteer niet maar natuurlijk pik ik weleens dingetjes op jeweettoch bebe. |
Citaat:
|
ik kopieer beyoncé :)
|
neuh mn eigen stijl bevalt me prima
|
Niet kopiëren. Eerder inspireren. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik HAAT dingetjes en spulletjes bah
|
:o
|
Ik kopier dingetjes EN spulletjes van
~~Cher the Diva~~ |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik teken altijd evisu tekens op mn kontzakken(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ej jonge ze mag bij mij staan ik heb een slagroom/poedersuikerwitte pony :eek: soms doe ik een roze strikje in d'r voorpluk, snoezig joh :( |
ik.. ik..
Hou ervan van andere mensen nadoen :bloos: , wel alleen als ik ze niet ken. :o |
tjeehee, denk je nou echt dat er mensen zijn op dit forum die een kleding stijl immiteren? :rolleyes:
|
ik imiteer alle goffiks en altooowhs hier want ze zijn echt zooo cool
|
ik probeer op mn moeder te lijken want zij is te kewl
|
ik imiteer altijd met maar één m :) :) :) :) :)
|
Citaat:
Ehm, maar dit gaat nergens meer over, ook al is het wel grappig. :p Slotjeeee want niemand imiteert een kledingstijl of zal het zéker niet toegeven. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |