![]() |
Rooster Bedrijfskunde
Hallo,
Ik ben van plan volgend jaar bedrijfskunde te gaan doen aan de RUG in Groningen.. Nou was ik wel benieuwd naar of iemand wist hoe de roosters van het eerste jaar er daar ongeveer uit zien.. Veel verplichte uren of juist niet?? Vrije dagen?? Of juist een enorm volgepropt rooster?? Ik ben benieuwd en hoop op reacties.. Groetjes en alvast bedankt! Diamonde |
Mijn huisgenootje studeert dat (aan de RUG ook).
Het aantal verplichte uren valt heel erg mee. Of eigenlijk heeft ze geloof ik helemaal geen echt verplichte dingen. Het eerste half jaar had ze vooral veel werkcollege's etc, maar die zijn ook niet verplicht. En de komende paar weken heeft ze echt maar op twee dagen les (en dan ook weer niet verplicht). Geloof ik hoor, maar ik weet het natuurlijk niet precies. Misschien dat er hier ook iemand is die het zelf studeert, daar heb je meer aan :) |
|
Ga geen Bedrijfskunde aan de RuG doen. De faculteit is een puinhoop en het niveau is bedroevend laag.
Voor bedrijfje spelen in de kantine krijg je zelfs al studiepunten.(n) (Hé Nare, zie je dat ik ook een keer iets in Groningen afkraak? ;) ) |
S&S --> Studiekeuze
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens heeft men wel verbetering belooft, zo is er een nieuwe decaan en gaat Bedrijfskunde samen met de economische faculteit die het wel goed doet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |