![]() |
wat zou jij willen zeggen tegen iemand die voorgoed het forum verlaat?
zoals sommigen misschien al weten is forumfreakie definitief gestopt met het forum. hij heeft andere dingen te doen, en wil meer tijd besteden aan zijn vrouw en toekomstige kinderen :p
wat wil JIJ mensen die na een lange tijd bij het forum, het forum verlaten nu zeggen?? Forumfreakie; HET ALLERBESTE TOE GEWENST EN DOE WAT ZINNIGS MET JE LEVEN!! |
Citaat:
:confused: |
niks
|
Kwibus ik raad je aan je toetsen economie en nederlands nogmaals door te lezen!!
want dit draagt weinig bij aan dit topic!! |
kom terug :s ?
|
Citaat:
|
Doei.
|
Citaat:
Ik zou zeggen: Houdoe en bedankt. Hoe orgineel. :rolleyes: |
bye-bye :)
|
Gaat heen en vergeet vooral u te vermenigvuldigen.
|
Citaat:
|
daag
|
Ligt eraan wie het is he.
De meesten krijgen van mij een trap na, de minderheid zou ik uitzwaaien en van een zeer klein gedeelte zou ik het écht jammer vinden. |
Citaat:
|
Niks eigenlijk.
|
Yo
|
Ik zou zeggen :
Kom gerust een kijkje nemen op : http://fifo.ownage.be Proper weblog waar alles kan en alles mag ! CU ! (y) (y) ;) |
kthxbye
|
Citaat:
|
Verraderlijke hond, ik hoop dat je snel sterft. :)
|
:nono:
|
het ga je goed ;)
|
Citaat:
|
Tot morgen!
|
"Oh mijn god. Het niveau van het forum is gestegen!"
|
Vaarwel
|
Bij de meesten zou het me niets kunnen schelen en zou ik enkel "houdoe" zeggen, maar bij sommige mensen zou ik zeggen:
"Waarom??" |
ja dat moet je ze zelf vragen :p
|
Citaat:
|
dat heb je wel redelijk juist ja :)
|
Dahaag
|
Citaat:
|
weest niet bevreesd!! hasseltenaren zijn een vrede lievend volkje aan het brede zwartewater. en doen niet zo heel vaak mensen kwaad.
dus het komt allemaal wel goed. |
Citaat:
|
nou ja hasselt in niet zo verschikkelijk groot, en iedereen komt elkaar dan tegen bij de bakker he :D
we staan dus ook elke dag met zijn 7000 bij de bakker en komen elkaar tegen. dus iedereen kent iedereen!! :) |
Citaat:
Ex-Hasselter :| |
Eh...niks? Was niet van plan spontaan met het forum te stoppen, zal er vanzelf wel minder gaan komen.
|
Doeg.
|
Het Boeit me geen Fuck :evil:
|
Mijn reacties kan ik niet als standaard omschrijven, van de meeste forummers zou ik het niet jammer vinden wanneer zij zich geneigd voelen om het forum te gaan verlaten. Echter, bij een klein aantal zou ik het wel jammer vinden, maar dan stuur ik wel een PM naar de desbetreffende forummer.
|
Later.
|
BoeienT
|
Niks, tegen de meerderheid.
|
Hangt er vanaf wie het is, bij sommige mensen zou ik het (erg)
jammer vinden, een paar zou ik buiten het forum ook nog wel spreken (blijft jammer dan, maar is toch anders dan mensen die ik alleen van het forum 'ken'), en bij de overgrote meerderheid zou het me niet zoveel doen. :) (Wat Qamra zei dus, zo ongeveer.) |
Waarschijnlijk niets. :confused:
|
De böl he.
|
jij liever dan ik vriend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toedels.
|