![]() |
kontenketsen
:confused: het onderwerp zegt het al weet iemand wat konteketsen is???
|
anaal lijkt me?
|
owh jah dat is eigelijk best wel logisch :D
maar anaal lijkt mij wel chill hebben jullie er wel eens ervaring mee gehad of is dat niks?? aan te raden of nie? |
ik doe het regelmatig is echt heel lekker ook om te doen. (y)
|
jah als man maar is het als vrouw ook lekker?? de vrouwelijke aars is er wel meer voor gebouwt
|
Citaat:
|
nou, volgens mij haalt het niets uit want bij alle vrouwen waar bij ik het heb gedaan vonden het allemaal (y) .
Maar je moet wel genoeg glijmiddel gebruiken en langzaam opbouwen dan is het heerlijk :evil: en heel verslaven kan ik je vertellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bovendien zit er in dat stukje darm helemaal geen stront/poep/schijt. Anaal is best oke, maar je moet t wel met beleid doen :)
|
hehe anaal is best lekker hoor, als je er eenmaal in zit is best, maar je moet wel zorgen dat je je vriendin het ook lekker vindt, door haar bvb te vingeren :)
|
Citaat:
|
neej KUT vingeren, oftewel vaginaal vingeren, want lijkt me niet echt passen, een lul en 2 vingers
|
Citaat:
|
weet ik niet, ben geen meisje he?
|
is er iemand hier die er wel verstand van heb?!?! die squize is beetje dom denk :nono:
|
ik zal wel niks meer zeggen hoor, saskia, zodat jij lekker anaal kunt neuken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en wrom kom jij ook totaal niet geloofwaardig over? anyway, anaal is wel lekker, maar het moet zeker wel met beleid.. niets zo erg als je meisje flink veel pijn doen alleen omdat je zelf wat plezier wil hebben.. drom wel gwoon rustig aan beginnen, dus bijvoorbeeld met anaal vingeren.. later tijdens de penetratie kan je dr wel vaginaal vingeren, dan is er voor haar ook nog wat aan.. wel ff je handjes wassen tussendoor natuurlijk, anders krijg je leuke ontstekingen.. maar als je het met beleid doet, en STOPt als het meisje het te pijnlijk vind, is het best leuk.. |
De vrouwelijke aars is voor anaal gebouwd en de mannelijke aars niet? Dit topic geeft wel een heel nieuwe dimensie aan het woord 'randdebiel' :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest ben ik't volstrekt eens met nare man. |
Citaat:
hehe, arme homo's :D |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euhm, hier wil ik het toch liever niet over hebben :s
heb niks tegen homo's hoor, maar liever niet :p |
Zoenen is gaaf, hoorde ik laatst op de radio.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |