![]() |
the killers
kennen jullie ze? zo ja, wat vinden jullie er van?
k hoorde ze een tijdje geleden pas voor het eerst, ze hadden een optreden in The OC en daarna ben ik wat van hun gaan downloaden. k vind de muziek erg leuk om naar te luisteren.. jullie? |
je loopt achter
|
he, beter laat dan nooit toch?
killers <33 (y) |
Citaat:
|
ik heb dat album maanden geleden erg vaak gedraaid ja maar nu zit hij onder het stof.
|
kut muziek! en het ergste is nog dat ze hun naam uit een clip van new order hebben gejat.. (crystal)
|
als je het een gave band had gevonden had je gezegd " en ze hebben hun naam van een clip van new order :cool:"
|
Jep van de clip Cristal.
En ja wel ok, optredne op Metropolis was wel vet(y). |
Dat ene nummer he (dat een hit was?), dat kwam me zo bekend voor. Dus, of het is geniaal, of het is een cover. Dus mijn vraag, is het een cover?
|
het is niet geniaal, zoiets noem je hitpotentie
|
Zoiets noem jij hitpotentie. Ik noem het geniaal. Net zoals Coldplay - Clocks, ook al geniaal.
Dat zijn de enige 2 nummers van de laatste 5 jaar uit de Top 40 die in de top 1000 aller tijden mogen. |
als het geniaal zou zijn zou je er naar kunnen blijven luisteren, wanneer ik die nummers die jij noemt op repeat zet spring ik liever uit het raam, dat is niet geniaal vriend.
|
Somebody Told Me is echt vet en Mr. Brightside ook wel.
De rest heeft een erg hoog Pet Shop Boys gehalte, maargoed het is wel aardige muziek. |
ik vind Believe me Natalie wel goed, de rest vind ik mwah
|
hun clipje op mtv is (Y)
|
Citaat:
Zo eerst maar een joint op steken.. O nee, ik doe dat niet. Damned, mijn geheugen is echt goed. |
Citaat:
|
Chille 80's sound ff voor de afwisseling. Maar nee, op repeat hoeft niet zo van mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zijn dan liedjes die jij geniaal vind? Vast ook liedjes die ik 'wel leuk' of 'ruk' vind. Maar dat betekend dan toch niet dat ze minder geniaal worden voor jou? |
Ik ken alleen Somebody told me. Dat vond ik wel een leuk nummer.
|
nee dat zeg ik ook niet, jij mag ze van mij best geniaal vinden en ik zeg ook absoluut niet dat het slechte nummers zijn. ik ben de laatste tijd nogal uitgekeken op the killers maar vond ze eerst erg leuk.
ik denk eerder dat we een verschil hebben in definitie van genialiteit. geniale nummers zijn voor mij nummers als idioteque en paranoid android van radiohead. nummers die een stuk ingewikkelder in elkaar zitten als somebody told me van the killers. daardoor kan ik ze moeiteloos 10 keer achter elkaar luisteren. bij een willekeurig hitje van the killers gaat dat echter snel op je zenuwen werken. |
Ik vind ze wel oké, yo. :)
|
leuke muziek (y)
alleen jammer dat hun vorige optreden beetje flauw was :o |
inderdaad, die vorige show was niet echt heel bijzonder ofzo. En die daarvoor al helemaal niet.. dat vind ik toch wel erg jammer eigenlijk, als een band eigenlijk alleen op cd goed is..
ps, l_angel, toch nog de site aan de praat gekregen? :p |
Citaat:
|
Hm, wat ik tot nu toe gehoord heb, vind ik niet zo geweldig. En ze komen misschien in het voorprogramma van U2.
|
Citaat:
verder vind ik the killers over het algemeen goed, hoewel het wat scheelt per nummer. het album is best oke als debuut. |
Citaat:
Oja, The Killers. Ik dig ze (y) TS: Maar je loopt wel achter vrind. Geen scenepoints voor jou. |
Citaat:
|
toffe muziek hoor...
|
Citaat:
Ik zeg trouwens ook niet dat The Killers geniaal zijn, ik zeg ook alleen dat dat nummer geniaal is. Blah blah. We snappen elkaar, dus is het goed. |
fijne muziek.
|
Best wel goede plaat eigenlijk.
|
Mr Brightside vind ik erg leuk, de rest, ach, het is wel oke.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
man ze zijn bijna al weer uit
:D neehoor ik vind ze wel fun nx |
Citaat:
|
:d
|
Snow Patrol en The Killers staan allebei in voorprogramma van U2, The killers dacht ik in de arena.. en verder is het wel redelijk ok. In ieder geval een goed debuut (Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
the kills is veel leuker.
en the little killers veeeeeel leuker en the zodiac killers veeeeeeeeeeeeeel leuker. dusja, the killers, boeie! |
Citaat:
Zou een leuk concert zijn. Als U2 er niet was. |
Citaat:
|
Hoe dom zijn mensen die beweren dat een naam zoals the killers gejat is....
Echt zulke onzin. Het is een onoriginele kutnaam. |
zo beter Koekjes?
nx |
Citaat:
|
Citaat:
was het met beetje moulin rouge achtig verhaal? |
Citaat:
HAHAHAHAHAHHAA, als er iets overgewaardeerd word, is het radiohead wel. Als dat jou definitie van geniaal is, mag ik je dan in je kont neuken? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |