![]() |
exorcist: the beginning
wie heeft deze film al gezien en wat vond je ervan?
|
Ik weiger die Renny Harlin versie te zien, ik wacht wel totdat die eikels bij Warner Brothers met de Paul Schrader versie op de proppen komen.
|
Was Schrader dan al 'klaar' met filmen voordat Renny Harlin kwam?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dus weet je wat, we filmen 90% van de film opnieuw en huren Renny Harlin in. Stelletje idioten.... |
O ja, en de geruchten zijn nu dat Warner Brothers i.v.m. een tegenvallende box-office van de Renny Harlin versie, dit jaar toch maar de Paul Schrader versie in de bioscopen laten verschijnen i.p.v. de eerdere plannen om op de DVD beide versies te zetten.
|
Heheh idioten :cool:
Als ik niet telkens zo ziek ervan werd zou ik er wel een keer hevig onder invloed heen willen net als toen met Anaconda :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet of ik erheen ga, maar de trailer was wel bloody creepy.
|
Citaat:
En inderdaad, de film is bespottelijk slecht. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Whahahha:D Hoe doet onze Nederlandse gast het eigelijk? Beetje redelijk? Of was z'n rol te klein om een fout te kunnen maken:p |
Citaat:
|
Morgan Creek komt z'n contractuele verplichtingen na en wellicht zelfs nog in hun voordeel, aangezien menig filmliefhebber wel érg nieuwsgierig is geworden naar de afgewezen versie. Nu kan men zelf oordelen.
Afgelopen vrijdag 18 maart was de wereldpremière van Paul Schrader's EXORCIST: THE BEGINNING tijdens het Brussels International Fantastic Film Festival. Op zaterdag 2 april kan men in Pathé Helmond om middernacht deze film aanschouwen in het maandelijkse Sèance-programma, waarin Harlin's versie begin dit jaar ook te zien was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |