![]() |
Films, tv & radio trivia
Er was ooit een spelletjes topic, en er is er al lang geen meer geweest, en ik vond het wel leuk, dus bij deze een nieuwe :)
De bedoeling is dat er vragen worden gesteld die te maken hebben met dit forum, dus over films, series, tv-programma's etc. Het kunnen quotes of afbeeldingen zijn waarbij de film geraden moet worden, quotes afmaken, algemene vragen over een film of serie, wat je maar kunt verzinnen :) Steeds één vraag tegelijk, en wie het raadt mag een nieuwe bedenken :) Ooh, en geen hulpmiddelen zoals imdb en google gebruiken.. De eerste vraag: Hoe heet het personage dat Brad Pitt speelt in Snatch? |
Oeh leuk!
Ik weet vast niks zoals altijd met dit soort spelletjes, maar het is wel een leuk idee. Deze vraag weet ik ook niet, niet uit mijn hoofd in ieder geval :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na welke belangrijke gebeurtenis vindt de prequel van The Excorsist plaats?
|
Wwii
|
Citaat:
|
Met welke liedje en van welke artiest eindigt "Dr. Strangelove : or How I learned To Stop Worrying And Love The Bomb"?
|
Geen idee :P
|
|
hint?
|
TE moeilijk :bloos:
|
Hint : Een van de meest gezongen nummers door de geallieerden troepen tijdens WOII.
|
Als ik me niet vergis is dat> When Johnny Comes Marching Home Again.
Klopt dat? Zoja, hier de volgende. In Dark City, hoe heet dat gebeuren waarmee die wezens de stad van vorm kunnen laten veranderen? (beetje krom omschreven, maar als je de film kent weet je vast wat ik bedoel) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, die vraag is opgelost:), dan post ik nogmaals mijn vraag:)
In Dark City, hoe heet dat gebeuren waarmee die wezens de stad van vorm kunnen laten veranderen? (beetje krom omschreven, maar als je de film kent weet je vast wat ik bedoel) |
*upje*
hint of nieuwe vraag? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |