![]() |
multiplayer games
ik heb een vraagje over spellen via netwerk spelen
hoe kan ik zien voordat ik een spel installeer offie ook via netwerk gespeeld kan worden. ik heb bij mijn broer "battlefield 1942" meengenomen maar ik kan nou niet echt zien of het ook gespeeld kan worden via netwerk. weten jullie dat misschien? en wat zijn nog meer leuke spellen via netwerk. spellen waarbij je in bijv. in ruimte loopt elkaar moet neerknallen. zoals call of duty en *ja ckers deze is oud* duke nukem 3D. welke spellen zijn nog meer leuk? |
Meestal staat er op de doos aangegeven dat hij via LAN/Internet gespeeld kan worden. Via LAN houd in via netwerk.
En anders even de website van de fabrikant opzoeken, daar staat het wel bij de rest van de info over het spel. Verdere spellen die leuk online zijn buiten de shooters die je noemt vind ik Age of Mythology ( ja AoE is heftiger maar deze is ook best kewl ), Diablo II ( puur omdat ik gewoon gek ben van dat spel :P ) en tja, je ken anders ook is op googlen op iets dergelijk als LAN games. Zal je vast nog wel meer info vinden dan die ik je kan geven :). |
battlefield kan gespeelt worden over netwerk
deed ik op school met klasgenoten tijdens de informatica les :) |
Citaat:
|
Wie Half-Life 2 niet heeft dient in het openbaar gestenigd te worden. (y)
|
ik heb net een spelletje uitgeprobeerd
operation flashpoint. niet zo geweldig vroeger speelde ik vaak duke nukem 3d.... dat was toen heel leuk. laatst heb ik tegen me broer call of duty (ik weet niet welke) gespeeld. dat was ook machtig mooi. bedankt voor jullie tips maar blijf maar posten. kan ik misschien nog meer ideeen opdoen |
Leuke online games?? Hier komt wat :p
-Far Cry -Joint Operations -Unreal Tournament 2004 -Rainbow Six: Raven Shield -Battlefield: Vietnam -Soldier of Fortune 2 In de toekomst: -Ghost Recon 2 -SWAT 4 -Battlefield 2 |
Citaat:
|
de graphics zijn niet optimaal van flashpoint, maar tegen elkaar valt het nog wel mee.
|
Citaat:
Een tip. Bij multiplayer-shooters moet je niet op grafische prestaties letten. Tijdens een gunfight let je echt niet op rounded curves, shadows, lichteffecten, etc. Je moet een spel zien te vinden dat lekker speelt, afwisselende maps heeft, een aardige spelduur heeft, etc. Operation Flashpoint is geweldig, maar op een klein lan-netwerk niet zo heel leuk, aangezien de maps zo gigantisch zijn. America's Army is leuk, kan over lan, maar is _veel_ leuker over het 'gewone' internet. Ik denk dat je gewoon moet zoeken naar een "shoot first, think of tactics later" shooter zoals Quake, Unreal, Counterstrike, etc. Succes! |
red alert 2
|
Citaat:
|
ik heb nou call of duty, das wel leuk. net verstoppertje spelen in een oorlogsveld
dat soort spellen zijn leuk over netwerk |
Citaat:
|
Ik heb absoluut twee toppers:
- Call of Duty (United Offensive Exp Pack) - Delta Force: Black Hawk Down Mooiste hiervan vind ik de Deathmatch... echt über! Ik weet niet precies wat je nog meer bedoelde maar The All Seeing Eye is wel fijn voor games online spelen... Dan kun je zien welke servers voldoen aan jou eisen en wensen |
Nobody beat UT.
Zeer goede gamen, own ik in :D. Call Of Duty is saai, online kan ik niet...i.v.m serial :P. Maar lan is wel leuk, win alleen altijd moet eens spelen tegen fatsoenlijke tegenstanders. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Enemy Territory, en ook nog eens gratis ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |