![]() |
[AANGEBODEN] Hulp bij verslagen
Heb je hulp nodig bij het schrijven van een goed, foutloos verslag in de juiste stijl? Ik ben zeer goed in de Nederlandse spelling en heb een vlotte pen, en bied daarom bij deze mijn hulp aan, omdat ik als studente aan de Fontys Hogeschool als geen ander weet hoe belangrijk het is om een goed verslag in te leveren.
Mail me op kelly.devries@home.nl voor meer informatie. |
Vind je dat ook leuk om te doen dan ? :D en maak eens fotoboek ;)
|
Citaat:
Niet mijn definitie van de juiste stijl. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van sommige verslagen van middelbare scholieren vind ik het niveau schrikbarend laag, als iemand die alleen zo'n fout maakt deze mensen zou helpen, dan zou dat al veel schelen in hun verslagen. |
Het leuke van jullie reacties is, dat de 'fout' in de advertentie, niet eens een fout is... ik bied mijn hulp aan OMDAT ik goed ben in de Nederlandse spelling, en OMDAT ik als studente weet hoe belangrijk het is om een goed gespeld verslag in te leveren... Misschien is het nu een beetje duidelijker?
En ik ben het volledig met Leonoor eens, sommige verslagen zijn niet te lezen door de vele spel- en grammaticale fouten, en op het HBO zie ik het vaak genoeg gebeuren dat zo'n verslag als onvoldoende beoordeeld wordt. Vandaar deze oproep. |
Citaat:
|
Wel cool van je dat je dit aanbied. Maar ik heb een moeder die helemaal leip van taal is (ze is al eens 4e geworden met het Groot Dictee op tv) dus die helpt me wel.
En idd, de verslagen van mijn zusje zijn vaak echt té erg voor woorden. Maarja.. daar heeft zij dus ook haar moeder voor. ;) [/] loze post |
Citaat:
net als je normaal gesproken een zin niet met en begint en geen komma voor en plaatst in zo'n context Kijk je algemene niveau is wellicht hoger dan dat van de gemiddelde scholier, maar als je zo'n oproep plaatst, weet je dat de mensen extra kritisch zullen zijn. Doe jezelf dan een lol en plaats een onberispelijke oproep. |
wat maakt iedereen zich druk? het is toch supergoed dat ze zich daarvoor aanbiedt!
|
Citaat:
|
pff wat een miereneukers hier, is toch fijn dat ze dr hulp aanbiedt?!
|
Citaat:
|
he ja ik ben wel benieuwd eigenlijk
hoe had je dat helpen met verslagen gedacht? iemand levert kladversie aan ofzo? speel jij voor uitgebreide spellingscontrole? of schrijf jij het document helemaal zelf? en hoe had je dat vergoed willen zien? waarom doen die mensen her alsof het zo nobel is dat ts haar diensten aanbiedt? Die doet het ook niet uit liefdadigheidsoverwegingen hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |