![]() |
Futurism [collage]
Is een oude collage die ik weergevonden heb...reacties?
http://img209.exs.cx/img209/6234/futurism.jpg |
vind hem eigenlijk best strak!
gewoon uit jezelf of een opdracht? |
Uit mezelf :) De opdracht was gewoon "maak een collage."
thnx by the way :D |
mooi!!
|
ik vind het mooi! het heeft gewoon wel wat.
|
mm ik vind er niet zo veel aan eigenlijk...
|
hij is op zich wel mooi, maar ik vind 'm niet echt een eenheid vormen. je achtergrond is onwijs goed, zonder de bloem en het mens. maar met deze vind ik het gevoel veranderen, ook de verschillende stijlen vormen voor mij geen geschikte combinatie.
|
Mooi - Hoe en waar heb je dat mee gemaakt ?
|
Thnx voor de reacties :)
@ =zwart wit= :Ga even wat uitleg geven om proberen aan te tonen dat het naar mijn gevoel wel een eenheid is. De achtergrond is nogal strak en verwijst dus naar de snelheid van het moderne leven, de gejaagdheid, het koude ed. De roos daarintegen verwijst eerder naar de gevoelens die mensen nog steeds hebben in deze gedigitaliseerde maatschappij maar die eerder verdrukt worden. (Omdat mensen moeten werken/presteren) Vandaar dat de roos enigzins op de achtergrond staat. De vrouw (haar ietwat uitdrukkingsloze gelaat) verwijst dan de radenloosheid die mensen soms overvalt omdat het allemaal zo snel gaat. Het feit dat ze zo op de voorgrond staat en naar de kijker toeloopt wilt zeggen dat ze moet blijven doorgaan (no matter what) @ poetic_tragedy: waarom vind je er niet veel aan? @ Een Tweeling: Gewoon met elementen uit tijdschriften en dan op een zwart blad geplakt. Veel is er niet aan. |
tjah kweet niet, kan t niet zo goed uitleggen, spreekt me gewoon niet aan, kwestie van smaak denk ik?
|
het totaalbeeld van de plaatjes spreekt me wel aan, alleen de kleuren absoluut niet. ik vind de kleuren er absoluut te zacht voor...
|
leuk bedcht (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |