![]() |
serial key's
Hoi
Ik heb een spel: ea cricket 2004. Is heel leuk, heb het al vaak gespeelt enzo maar uhm moest het om een reden opnieuw instaleren maar ben de serial kwijt. Iemand een idee waar ik die kan vinden? Alvast bedankt :) |
|
Durf te wedden dat ik binnen 5 minuten een goede serial zou kunnen vinden maar ga je er echt niet mee helpen en dat wel om 2 redenen, dat het beleid van Scholieren.com anti-warez enz is en je zelf ook wel de moeite kunt doen om wat te ondernemen.
|
Y9Z9-ZGWT-9911-FG7Q-ZEVU
Dat is mijn nummerbord ;) |
:nono: Is googelen nou echt zo moeilijk?
|
pffffffn44b
|
Slotje ?
|
Foei
|
Je kan het ding niet kwijt raken aangezien het geprint is op of het hoesje of de handleiding.
Dit is dus hoogstwaarschijnlijk illegale software. |
:nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb wel een ander oud cricket spel gekocht in de aanbieding, maar die doet het niet. Maar topic kan dicht. Is gelukt namelijk. |
Kijk, als je nou had gezegd dat je je serial kwijt was, maar dat je em geupload had naar een site alleen je wist niet meer welke, dan had een van ons kunnen zeggen dat je em waarschijnlijk zo zou kunnen vinden via www.astalavista.com
Maar dat deed je niet, dus nu mogen we dat niet. forum policy |
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Need I to say more. [/QUOTE] uhm ja want volgens mij ben ik dom. zie er dus echt niet staan dat je niet naar serials mag vragen? of zijn threads dat??? Voel me noob |
cricket :D:D:D:D:D (N)(N)(N)(N)
|
Citaat:
Voel me noob [/B][/QUOTE] Verder mogen de volgende entiteiten geen posts openen: HONDEN, SCHOFTEN, KREEFTEN EN CRIMINELEN Dank u |
Citaat:
HONDEN, SCHOFTEN, KREEFTEN EN CRIMINELEN Dank u [/B][/QUOTE] Ow wist niet dat ik daaronder viel, maar het zal wel. |
wtf is dit topic nog steeds niet gesloten :rolleyes: :rolleyes:
|
Serials vragen voor een vermoedelijk illegaal spel is een criminele activiteit.
http://homepage.mac.com/jpz1/.Pictures/forum/slot.gif |
Mja niet echt de bedoeling he. :p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |