![]() |
Intwine in Tivoli
ik was gister bij het concert van Intwine in Utrecht, had hun platen een beetje gedraaid dus verwachtte wel een goede show... maar wat zijn die gasten waanzinnig goed live! de zang was echt perfect, heel zuiver en de verschillende instrumenten waren supergoed op elkaar afgesteld/ingespeeld.
lang geleden dat een band me live zo heeft verrast! |
Ok :)
|
Citaat:
|
ik denk dat die gasten toch wel wat professioneler bezig zijn dan menig forumbandje :o
(dikke vette platenmaatschappij in je rug zal ook helpen :( ) |
Citaat:
|
Het verbaast me eigenlijk niet.
|
jullie zijn niet echt enthousiast, meer zo van: ja jammer dat ze goed zijn :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Smaken verschillen. Maar als jij je hebt vermaakt, prima toch. |
Citaat:
|
Hmm, dat verheugt mij wel. Heb ze tijdje terug pas een beetje ontdekt, toen durfde ik pas naar ze te luisteren omdat er een Idols-label aan hangt en ze eigenlijk een beetje in het rijtje TMF-artiesten passen en dat is natuurlijk allemaal niet indie en hip enzo...maar neuk het, die lui maken goeie muziek. Ik denk dat ik wel ga dan.
[edit]ow, meer zo van: dat concert was gisteren. Oftewel, nijpjes, je kan niet meer gaan...jammertjes...[/edit] |
Citaat:
Zo zou mn kwijlende demente oma met een xylofoon nog goed klinken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij mag het best goed vinden. :o |
Citaat:
|
Citaat:
best wel triest als mensen om de verkeerde redenen bepaalde muziek afwijzen |
Citaat:
|
blaat
anders ga je inhoudelijk in op wat ik zeg |
Ik zag Roger nog carnvallen in de Extase vorig weekend.
Hij had zich niet eens verkleed (ja, als midget :p ) beetje jammer hoor! |
Citaat:
Jij noemt de redenen waarom ik Intwine niet goed vind, 'verkeerd', maar ik moet wel de argumenten waarom jij Intwine goed vindt, maar meteen voor vol aanzien? |
Me dunkt, op mijn werk ben ik verplicht naar 538 te luisteren. Ik moet zeggen dat dat nieuwe (?) nummer eigenlijk best wel te pruimen is. Het zit best aardig in elkaar al moet ik zeggen dat het me toch wat te poppy is om zelf op te gaan zetten.
|
Intwine is Gay-metal!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: