![]() |
stom geweest
Ik ben heel stom geweest.
Ik heb me vriendjuh van 12 maand laten stikken. Ik werd helemaal in de war de aandacht van andere jonguhs want da was zo loik en ben der op in gegaan. Heb nog net nie met hen gezoend. Er waren 4 in 4 maanden, heb er wel veel mee smst en twee over seks en zoenen gepraat hij wou ook meer. Maar ik wou ook met hen zoenen toen. maar heh het wel uitgemaakt met me jongentje :( hij was heel verdrietug enzo en is nog steeds aan het zeuren dat hij me mist. ik wil hem terug maar hij zeg dat hij me niet vertrouwd meer dak het hem moe bewijzen dak van hem hou :( en dak alleen van hem ben maar hoe kan ik da doen? help asjeblief ik ben stom |
ja hij heeft het zelf al aangegeven. hem zijn vertrouwen terug winnen!! ik denk zelf wel wat je moet doen. vergeet die andere jingen en haal zoiets niet meer terug. en win je vertrouwen van je vriend terug! veel succes! (y)
|
Citaat:
Maar voor de rest, wat je zelf zegt: probeer het maar, dan zie je het vanzelf allemaal wel, of hij je terugwilt of niet. en een klein adviesje, probeer iets fatsoenlijker nederlands te praten. Dus vriendje in plaats van vriendjuh. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ze heeft gelijk jij moet het doen. en hoe, nou wees creatief, en verwacht niet teveel.... jij moet het doen jij bent "stom" geweest |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
[edit] Goed zo. :p |
das niet zo slim van je.. en nu zit je met de gebakken peren.. (waarom geen gekookte? :s)
zn vertrouwen terugwinnen door heel veel en lang praten. |
ik denk dat je toch echt best zelf het beste weet hoe je zijn vertrouwen terug kan winnen. kunne wij jou moeilijk bij helpen, lijkt mij.:S.. maar k zou het gewoon even afwachten en steeds laten merken hoe bijzonder hij is voor jou. (ow dat was advies, terwijl ik zei dat ik je dat niet kan geven:P)
|
Citaat:
Oid.... :p |
Citaat:
|
Bewijzen dat je echt van hem houdt kan door het uit te maken, want hij verdient beter. :)
Bovendien is hij nog te jong. |
Citaat:
|
- Meid, je TAALGEBRUIK.
- Het spijt me om het zo te zeggen, maar eigen schuld, dikke bult. |
Ik ken dit en ik weet niet misschien ken ik jou ook wel.
En je moet met iets heel liefs komen, en makkelijk word het niet, maar hij zeurt nog dus hij wil je ook nog ? en laat hem anders dit topic lezen? Hoe oud ben jij? En hij? |
NeUkUh DiE HaNdUl
|
Citaat:
tsjah |
Hij belt niet meer :S
en hij stuurt steeds smse en emailen dat ik iets moe doen om et goed te maken. maar wat :s en hem neukuh gaat nie lukkuh want hij is zo ver weg :( helpt asjeblief ik mis um |
Citaat:
maar je zult toch iets moeten doen ga bij hem langs of bel hem eens |
Citaat:
|
Ik heb hem gister gebeld :$
en ik mocht langskomen heb hem de waarheid verteld hoe ik me voelde en me problemen, we gaan het weer proberen :$ en als het niet lukt dan hebben we het in ieder geval geprobeerd hij wil me nog ik hou van hem hijs me schatjuh |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |