![]() |
Wie heeft er 5 minuten de tijd?
Beste mensen,
Voor een schoolproject moeten wij een doelgroeponderzoek verrichten. We hebben besloten hierbij gebruik te maken van een online enquete. De groep waar we graag meer over willen weten is: IEDEREEN in de leeftijdscategorie van 17-25 jaar. Dus hierbij de concrete oproep: Als je 5-10 minuten van je tijd overhebt, zouden wij het geweldig vinden als je onze enquete in zou willen vullen. (het liefst naar waarheid, daar hebben wij het meeste aan) De URL is: http://www.wieowie.nl/enquete.doc Graag deze emailen naar geartjan@gmail.com De enquete is volledig anoniem. Wie hem invult verwerft onze oneindige dankbaarheid! Alvast hartelijk dank, en vriendelijke groeten, Projectgroep 'Jong Belegen' van de opleiding Communication & Multimedia Design aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden. |
En wat zeg je dan?
|
Ja, maar niet voor jou.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen tijd :) |
Sent
|
pfff en ik ben 16 :(
|
done
vraag me nu wel af wat jullie precies onderzoeken, maargoed.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je topictitel :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hm, okay. Maar kan je dan niet beter aan gamers vragen of ze het willen invullen? En iets specifiekere vragen stellen..? :) |
Omdat ik in een lieve bui ben..
edit: Oh, shit ik zit niet in de leeftijdscategorie :D |
Begrijp mij niet verkeerd, maar wat probeer je te onderzoeken?
De correlatie tussen leeftijd, opleiding, sport, goede doelen, armoede en computergebruik? Vind je dat zelf niet een beetje overmoedig, om zes parameters tegelijk te onderzoeken? |
Citaat:
|
de tijd, niet te tijd. Meest schokkend of schokkendst, niet schokkens. Altijd geld geven aan goede doelen kan niet, je moet ook eten en slapen enzo. In vraag 7 is het woord 'verbeteren' een beetje misplaatst en omvat antwoord C een deel van de andere antwoorden. In vraag 12 komen alle antwoorden op hetzelfde neer.
Maar ik heb 'm wel gemaakt hoor, zal 'm mailen :) |
ingevuld en verstuurd :)
|
Citaat:
|
De slavernij en kinderarbeid in ontwikkelingslanden verbeteren? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog iemand die mijn mening wil :(
Op andere site krijg je N.B. geld voor je mening. Mijn tijd is geld. Sorry. |
Citaat:
|
gedaan :)
|
Oneindige dankbaarheid eh?
What's in it for me? :p |
:)
|
Wanneer leert men het nou eens, dat als je bij je beginpraatje het DOEL VAN HET BLOODY ONDERZOEK zet, je veel meer reacties kúnt krijgen waar je wat aan hebt.
Om het huilen :( En ik ga niet de moeite nemen om mijn mailbox te openen, de enquete daarin te plakken, in te vullen en op te sturen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |