![]() |
wat vind jij de leukste troetelnaam?
ik werd vanochtend honingdropje genoemd hihi
|
*zucht* :rolleyes:
|
Citaat:
|
Godverdomme, wat een kuttopic
Ik word sinds woensdag Bitch genoemt :P |
Schaatje :D
Dat zei mijn vriendje in een smsje: Mag ik jou schaatje noemen? Vond het zo lief. En lief ipv lieverd is ook lief. Maar hier zijn al 8960756 topics over gemaakt geloof ik. |
Citaat:
mijn vriend vind het nu ook leuk om achter iedere zin SCHAT te zeggen :o |
I prefer the name Kuthoer
|
Citaat:
|
geen een
|
graag serieuze reacties :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Op L&R ben ik natuurlijk (o.a.) het grote voorbeeld ;)
Mijn favoriete troetelnaam noem ik niet, want volgens mij wordt ie niet zo vaak (of zelfs bijna nooit) door anderen gebruikt en dat wil ik ook zo houden. :o |
In plaats van Olaf of Laf(je) noemde ze me ooit Olief en Lief(je).
Ik ben er nog steeds weg van, ookal noemt ze me niet meer zo. :o |
Saar
of lief, als Saar niet telt. |
zolang het maar geen poepie of scheetje is dat haat ik echt!
|
Ron Jeremy.
|
Mijn vriend noemt me of zijn 'Kleintje' of zijn 'Lief princesje'
Alleen hij mag me zo noemen :) |
Citaat:
hij is dan ook ongeveer de enige die ik ken die groter dan me is en daarom is het speciaal :p |
gewoon Daan of Daantje :)
|
kermie :bloos:
|
dieren
beertje, kat, e.d :D :p |
schatje blijft de beste! :)
|
noemen: boefje,lievie,aapie
genoemd worden: babybird (ehehe xD) |
dropje :D zo noemen mn vriend en ik elkaar
|
Beertje :o (zo word ik niet genoemd, overigens. Zo noemde ik een jongen altijd)
|
m'n ex noemde me altijd knijntje maar dat hoorde ik niet zo graag.
|
schat
schatje lieverd lief liefje meis meisje meissie Heb niet echt een leukste, zo ben ik allemaal eens genoemd, maar als ik kies, dan vind ik lief, liefje en meis, meisje het liefst |
Ik word "aapje" genoemd. :(
haha |
mijn ventje noem ik meestal: Liefie, schatje, lekkertje, lekkerding, lief, lieverd, me lieve schat of gwn BOOTYMAN!
bootyman is de leukste omdattie op kontjes valt :D de leukste bijnamen die mn vriend voor mij heeft zijn: Sextravagantje, dondersteentje, stommerd (en toch houden we van elkaar!), liefurd (express zo getyped!), meisje/meissie, babyborn (als ik m pop noem, heeftie hekel aan dus doe ik dat expres haha!!), vrouwtje van P. (achternaam!) meeste zijn toch wel veelvoorkomend maar toch wel heel lief :) |
|
Citaat:
|
Ik wil altijd aapje of poepje tegen mn vriendje zeggen, maar dat vind hij niet leuk (dus heeft ie af en toe pech) :p
Ik noem hem btw wel áltijd Lekje of Lex. Hij heet Alexander (we noemen hem gewoon allemaal Alex) en op vakantie heb ik heel onbewust 'Lekje' van zn moeder overgenomen. |
Citaat:
|
Een heel speciaal iemand noemt me altijd mop das wel lief :o
|
lief
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe niet aan bijnamen, behalve als ze een afkorting van mijn naam zijn. Die van hem valt nauwelijks af te korten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik noem haar 'prinsesje'.
Lijkt erg cliché (is 't miss ook?). Toen ik haar ontmoette, vorig jaar met carnaval, was ze verkleed als prinsesje :) mja ik moet het doen met 'scheetje' :( |
dit topic heeft een hoog braakgehalte
|
biertjuh
|
iig niet al die vreselijke slijm dingen... :o
|
Henk
|
Bo (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Variaties op mij naam vind ik nog net acceptabel, hoewel ik dat ook liever niet heb. |
Citaat:
Scheelt niet zoveel, ben ook niet klein. Daarom vind ik t ook zo leuk :) Ben geen kleintje maar vind t wel leuk om me klein (en dus schattig/lief) bij hem te voelen. Een beschermend gevoel ofzo, dat hij groter is en dus over me maakt. Tsja... |
beesje
prullie pookie goetsji pluisje n.a.v. zn haar :S |
aapje
of mafkees |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |