![]() |
Valentijnsdag=onzin?!
ik heb zo'n idee dat ik altijd een van de enige bent die valetijnsdag maar onzin vindt, althans als ik zo in m'n vriendengroep en andere bekenden kijk.
nog meer die derover zo denken? het slaat echt nergens op, is echt zo'n "verplichte" dag eigenlijk..., ik persoonlijk, doe liever gewoon een dag dan iets. maargoed, ik ben zelf dan ook niet iemand van dat kleffe ;) m'n vriend vind dus zo'n dingen juist wel leuk, dus ik stuur hem toch een kaartje en gaan die week saampjes naar de bios ofzo. :D |
Ikzelf vind valentijnsdag ook onzin. Mijn vriend vind het inderdaad niet stom dus heb ik maar een kaartje gestuurd :bloos:
|
Ik vind het ook onzin, maar het is geloof ik wel spannend als je een briefje van een geheime aanbidder krijgt ofzo.
dat is bij mij nog nooit gebeurd dus is het (n) verder de gewoonlijke zever, als koppel is het leuker spontane dingen te geven en te krijgen dan op zo'n 'verplichte' dag. |
Je bent dus al niet de enige die het onzin vind, .. En ik sprak net een vriend van me en die zei ook dat ie het maar onzin vond.. maar ikzelf vind het eigenlijk wel leuk allemaal enzo.. Ik bedoel als je op een gewone dag iets gaat sturen naar een bijzonder iemand of gewoon een goede vriend, wordt er al vaak meer achter gezocht en op zo'n dag hoort het juist dat je aan die bijzondere persoon of goede vriend denkt.. Nou ja dat vind ik.. Alleen het enige nadeel is dat alles bijna 3x zo duur is.. Denk bijvoorbeeld aan een roos ofzo.. maar ja dat doet er niet toe..
Ik vind het zelf altijd wel leuk en wacht met smart op kaartjes.. :s Nee dat is nou ook wel weer overdreven.. :) Kus! |
En wel zo hypocriet zijn om toch nog iets te sturen...
|
Ach ja, ik stuur mezelf wel...
Denk aan de toffe woordspeling... |
Asl ik een vriendje had gehad had ik hem uit protest maandag de hele dag niet gesproken (y)
|
Ik vind dat het tegenwoordig wel heel erg overdreven wordt, maar stiekem vind ik het ook wel leuk, een kaartje sturen of krijgen.
Citaat:
|
Och, onzin... ik vind het nergens voor nodig. Maar als mensen het leuk vinden, dan moeten ze vooral hun gang gaan :P
Ik vind het wel belachelijk als stellen allebei geen flauw idee hebben wat ze moeten doen/geven, maar tóch per se iets willen doen/geven. Alsof het verplicht is ofzo. |
Ja ik vindt het ook maat stom. Want waarom zou je perse de liefde verklaren p de 14de? Het kan toch elke dag.
Van mij mogen ze het afschaffen. |
tis alleen leuk als je zelf iets anoniems krijgt (y) voor de rest is het dikke onzin
|
Citaat:
|
op zich is valentijnsdag onzin, maar wel weer een goed excuus om een cadeautje te kopen :D (als k een vriendje heb vind k t altijd leuk om cadeautjes voor m te kopen)
|
Ach het kan leuk zijn, als je bijvoorbeeld gek bent op cadeautjes ofzo. Zelf doe ik er niet zo aan, maar ik heb er zeker niets tegen.
|
Meid, wat origineel. :)
|
Ik vind het ook onzin.
|
Ik vind het ook stom, en had met mijn vriend afgesproken niks te kopen, maar heb toch een kleinigheidje gekocht, omdat ik het wel wel iets leuks vond. Dusse tsjaa... wel stom, maar waar ;)
|
Is geen onzin. :mad: :p
|
Commercieel gedoe (n)
Als ik iets wil geven doe ik dat wel op een willekeurige andere dag |
fuck valentijsdag...lame gedoe (n)
|
Mijn vriendje vind het niks, maar die is ook helemaal niet romantisch ofzo.
Mij maakt het allemaal niet uit.. |
ik vind het onzin
|
ik vind het wel grappig als ik op valentijnsdag een anonieme roos of brief krijg ofzo, maar ik heb het nog nooit gehad haha :D (n)
en verder doe ik niet aan valentijnsdag, ik bedoel, wat heb je er nou aan om elkaar een keer per jaar kadotjes te geven? je bent toch al een kadotje voor elkaar? |
k vind t wel leuk
heb k goeie reden om m'n vriendin een kaartje te sturen :) |
Altijd dat geouwehoer van bepaalde mensen over dat het een 'commercieële dag' zou zijn, uitgemolken door Hallmark en dat ze 'uit principe niet meedoen'. Tegen die mensen zeg ik: Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je het een klote-dag vind omdat je geen vriendje hebt. Doe ik ook altijd.
|
Citaat:
Citaat:
|
Niet alle jongens zijn superromantische wezens, en dagen zoals Valentijn, helpt ze er volgens mij aan denken dat romantiek soms wel eens nodig is :)
Dus nee ik vind het geen onzin. |
Ach ik vind 't ook een beetje gezeur en gezeik van mensen die 't 'onzin' of 'commercieel' vinden .. of van die mensen die zeggen van 'ja maar elke dag is speciaal' of 'ik doe gewoon spontaan als ik daar zin in heb'.
In mijn ogen staat 't gewoon gelijk aan luiheid. Hoe moeilijk moet 't nou zijn gewoon leuk op valentijn een kaartje of iets anders te sturen; gewoon iets extra's te doen om aan te geven dat je van je partner houd .. commercieel; Kerst is ook commercieel en sinterklaas ook. Alles, zelfs seks word commercieel uitgemolken .. wat wil je nou .. Als je op valentijn al niet eens de moeite wilt nemen, geloof ik moeilijk dat mensen op andere dagen wel spontaan zijn. |
Citaat:
Citaat:
Ik zou het persoonlijk leuker vinden om echt spontaan iets te krijgen of iets leuks te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
maar om Valentijn geef ik ook niets. Het is wel leuk als vrijgezel zijnde, maar als je een relatie hebt is het de zoveelste gelegenheid waarbij cadeautjes gegeven moeten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
En ja het is misschien leuker op een niet valentijn dags iets spontaans te krijgen, maar dat neemt niet weg dat het niet leuk is op valentijn zelf ook iets te doen. Als iemand jarig is, feliciteer je 'm ook. Als 't kerst is, wens je 'm een prettige kerst. Als 't nieuw jaar is, een gelukkig nieuw jaar. Waarom moet 't dan nou weer zo moeilijk zijn op valentijn iemand te zeggen dat je van diegene houd "omdat 't een verplichting is" :o Yeah right. :o |
Maandag zien we elkaar niet, dus ik heb besloten om het maar helemaal over te slaan :). Ik heb eigenlijk niet met hem gehad over een cadeautje oid maar ik hoop dat hij er hetzelfde over denkt :o (naja het zal wel want hij vindt valentijnsdag ook onzin).
|
Als jij het onzinnig vindt, dan doe je er toch lekker niet aan. Mensen die het wel leuk vinden doen er lekker wel aan.
Ik doe er ook niet aan, vind het onnodig. Maar als we nooit iets samen zouden doen, dan zou ik er wel aan willen doen. |
valentijn is om de stille aanbidder uit te hangen. Niet om alherhande dure onzinnige cadeaus te kopen voor je chick
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah eigenlijk vind ik het ook maar een beetje onzin.
En ja, ik ben vrijgezel Ik had een vriendin beloofd een kaartje te sturen, omdat zij vorig jaar ook een kaartje had gestuurd. Man man man, wat staan er toch een slijmerige dingen op die kaarten :eek:. Ik heb maar 1 kaart gevonden, die geschikt was om naar een normale vriendin te sturen en niet iemand die alles voor je is. Kortom ik vind het maar slijmerig gedoe. Alsof de wereld er om draait. Zo kwam het op me over. |
D0h.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben tegen Valentijnsdag. Omdat het allemaal commercieel gelul is. Zoals mijn vriend vorig jaar al zei; alsof ik op zo'n dag meer van je hou dan op andere dagen.
Natuurlijk is het leuk om iets speciaals te doen of te geven, maar dat kan ook op een andere dag en hoeft voor mij niet speciaal op de 14e februari. |
Citaat:
Ik ben niet perse tegen Valentijnsdag. Ik vind het rottig dat de winkelieren het een beetje uitbuiten. Maarja ik vind het zo leuk:p Net zoals moederdag.....gewoon die dagen is het prettig om je waardering te uiten aan iemand waarvan je houdt:) Gewoon iets liefs.....want je kunt altijd wel iets liefs voor iemand doen, maar als je de waardering krijgt op of rond valentijn is t gewoon net ff mooier:) zeg maar iets 'voor valentijn' (of t nu een weekje eerder is maakt dan niet uit) krijgen is zo mooi en warm dan:) mag van mij ook wel iets zelfgeknutselds zijn:p |
tuurlijk is het te commercieel en gewoon bedacht door winkeliers om lekker erop te verdienen. maar toch zou het me tegen vallen als m'n vriend niet op z'n minst zou zeggen "fijne valentijnsdag". als je iemand leuk vind maar je hebt nog niks is het spannend om te kijken of hij iets van zich laat horen.
zelf ga ik lekker naar de dierentuin maandag met m'n vriend. daarna lekker saampjes kaasfonduen en daarna een filmpje huren of naar de bios. we doen niet aan cadeautjes maar we maken er gewoon een gezellig dagje van. |
Het is heel erg commerciëel
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind het leuk als "geheime-aanbidder-dag". Tis leuk als je verliefd bent op iemand (stiekem) om dan met valentijn een kaartje te sturen (kan natuurlijk ook op een andere dag, maar ja...). Nu ik een vriend heb, doe ik er niet aan. We hebben 2 dagen later 2 jaar "verkering", dus dat vieren we liever.
We gaan wel naar Londen met Valentijnsdag, en nu denkt iedereen dat we dat doen omdat het dan valentijn is :p |
Citaat:
Volgens mij is het enigste nuttige aan valentijn dat je een reden hebt om je liefde te verwennen |
Kgeef er zelf niet zoveel om (lees niet boeiend)
maargoed je kan het als goed excuus gebruiken om iemand iets te sturen |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |