![]() |
Landmacht reclames!!!
Ey!! :p
Wat vinden jullie eigenlijk van die landmacht reclames? met geschikt en ongeschikt? :p En wat vind je leuk aan welke variant (y) ? of juist niet (n) ? |
Ze zijn wel vet..En het slaat tenminste ergens op
|
Het is belachelijk dat ze reclame maken voor de landmacht....
|
Citaat:
|
Maar welke van de verschillende ( Die douche, met die pot mayo, met die stuntman, op de loopband etc ) vinden jullie leuk of juist niet? :)
|
Citaat:
|
Ze nodigen nou niet echt uit, maar dat zal wel aan mij liggen :o
|
Reclame voor de Landmacht, het moet niet gekker worden. (n)
|
Ik vind ze nogal raar.
Die met die jongen die met z'n stoel achterover valt en vervolgens zonder te zeuren weer gaat zitten: dat zijn de types die de landmacht zoekt? Jongens die niet eens op een stoel kunnen zitten zonder om te vallen? Jongens die niet op letten als hen iets geleerd wordt? :s |
Die van die jongen die in de wiskundeles achterover dondert en vervolgens weer gewoon gaat zitten "omdat hij een hoog incasseringsvermogen heeft", slaat imho compleet de plank mis. Willen ze bij de landmacht echt iemand die zo dom is om achterover te vallen? Iemand die niet eens doorheeft dat, als je zo op je stoel gaat zitten, dat je dan onherroepelijk neergaat? Iemand die niet doorheeft welke gevolgen zijn acties hebben?
Ik draaf een beetje door geloof ik. But you get my point. [Zie ook post hierboven] |
Citaat:
volgens mij zijn wij het met elkaar eens :D |
't Gaat er om dat mensen denken "ongeschikt", maar omdat hij zo'n hoog incasseringsvermogen heeft toch geschikt is. Ik vind die nog wel te doen, maar het nodigt niet uit.
|
Volgens mijn moeder ging die reclame erover, dat die jongen tegeover de leraar doet alsof er niks aan de hand is en dat hij geen pijn heeft, terwijl hij later wel aan z'n nek voelt en een pijnlijk gezicht trekt. Daarmee zou de reclame dus willen zeggen: we zoeken iemand die niet zeurt als hij ergens gewond raakt/pijn heeft en gewoon doorgaat. Of zoiets. Vond m'n moeder. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het overigens ook dom om gewoon verder te gaan wanneer je last hebt van je nek. |
De landmacht zijn een stelletje onzettende ongeemancipeerde mannen, en daar kan ik helaas maar al te goed over meepraten:(
maar de reclames zijn wel leuk, vooral die van die kerel die met zn hoofd op de grond knalt * leedvermaak * |
Ik vind ze geweldig en vooral die jongen die in de klas achterover valt :D .
|
Citaat:
|
Hier een link naar 3 reclames van de landmacht ( met die mayo-pot/ onder de douche /en de lopende band ) Brons hebben gewonnen voor nederlandse reclame in de categorie:
" Tv, Cinema & Radio advertising " In New York. :cool: Je moet wel quicktime hebben om het te kunnen zien. :D http://www.newyorkfestivals.com/main...rItemID=243763 |
grappig
|
Citaat:
ongeschikt x :p |
Ik vind ze extreem kansloos en dom. Net als het leger zelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die met die pot slaat ook nergens op, alsof er bij de landmacht alleen krachtpatsers zitten, ik ken een paar gasten die erbij zitten en het zal me verbazen als die wel een pot open krijgen. Die reclames slaan nergens op. Alleen die met de stuntman is wel aardig |
Je moet er natuurlijk wel trots op zijn dat je een beetje over de hei kunt tijgeren en een geweertje kunt schoonmaken, daarmee ben je de maatschappij natuurlijk wel ontzettend van nut (y) :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik vind de reclames eigenlijk wel leuk.. Vooral dat die jongen onder de douche staat en die meisjes de warme kraan opendraaien.. "ik hoor helemaal niets" :D
Verder vind ik dat jullie niet zo moeten overdrijven over die reclame dat de jongen van zijn stoel valt.. De landmacht is nou eenmaal op zoek naar mensen die tegen een stootje kunnen, en een hoge opleiding is geen vereiste.. Wie zegt trouwens dat de jongen niet oplet? misschien is hij wel super slim en snapt hij alles al :p |
ik vind die ene wel leuk dat er zo'n arrogante actrice een stand in wil voor een mini-sprong op een matras
|
het zijn een van de weinige reclames waar je nog enig niveau in kan vinden
|
Ik vind die in die winkel wel leuk.
'Heppie voor mij drie kauwgompiestukkies en dan wou ik..' 'Ik had graag een pond gehakt, alstublieft'. :D Maar om nou te zeggen dat het uitnodigt om bij de Landmacht te gaan.. |
Citaat:
@Donald Duck: leg uit? |
Citaat:
Door het filmpje ná de reclame, de 'vechtscene' met de man die zegt: 'STA OP' wordt min of meer uitgelegd waarom de jognen geschikt is voor de landmacht.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel goede reclames (y)
|
Ach ja, gelukkig verdiende die reclame wel heel goed ;)
Ik was benieuwd naar jullie meningen :D Bedankt voor de reacties!! (y) |
Citaat:
Ik zap te veel :D |
Citaat:
|
:) jep
|
Citaat:
en het is wel degelijk iets om trots op te zijn ik vind het beter dan achter me pc te zitten forummen :rolleyes: ik weet het :p |
Ik vind ook zoveel dingen beter dan achter mijn PC zitten en forummen, maar dat wil niet zeggen dat die dingen dan ook nut hebben.
Maar goed, of het wel of niet ergens op slaat is een kwestie van mening. Ik vind het persoonlijk onnuttig om te leren hoe je boven een ravijn op een touwbrug moet blijven staan. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zo ben ik normaal niet hoor :D Kheb ff een album geopend (met hieronder de link), waar je mij in redelijk normale omstandigheden kan zien (y) Groetjes! Edit door Balance: het is niet de bedoeling dat je links plaatst naar persoonlijke pagina's (reclame). Je zou wel eventueel een fotoboek kunnen aanmaken als je toch wil dat mensen je kunnen zien. Ook kun je je site in je profiel als homepage zetten en kun je hier een foto plaatsen van relevante foto's (dus de foto die ook echt uit de reclame komt). |
Hmmm.... nou dat lukt dus niet...... dan zet ik wel ff wat foto's op m'n profiel!
|
Nah laat maar, het lukt niet met die foto's! je kan me nog toevoege op msn ofzo, kijk maar....
|
Oke :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |