![]() |
Larry
Ik heb vandaag Larry gekocht. Leuk spel. ziet er mooier uit dan vroeger. Was vroeger ook altijd zo verslavend.
Wie kent het nog? |
Ik denk dat er maar weinig gamers zijn die Larry niet kennen :)
|
Citaat:
voor sommige waren die vijf vragen om er in te komen msg te moeilijk;) |
Citaat:
|
ik vind larry 1 eigenlijk nog steeds het vetst
en magna cum laude is gewoon zo kut dat ik het na 1 dag al voor gezien hield. |
eee larry .... :confused: is dat nog voor mijn tijd :bloos:
|
Citaat:
|
Wat een geweldige beginpost weer....
ik voorspel een goede toekomst voor dit topic.... @Spoonie: Larry kan niet van voor je tijd zijn, al was je 12 kende je het wel. Je bent gewoon niet trui :nono: Magna Cum Laude is gewoon kut, de anderen nooit gespeeld, ook geen behoefte aan gehad. |
Larry 3 vond ik ook heeel vet
|
Larry 1 was natuurlijk dik de bom op je XT met mooi monochroom scherm. Ken sent me!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Magna Cum Laude is geen Larry.
Ik vind het een belediging :nono: |
Citaat:
|
een van mijn eerste engels lessen :) samen met me broer speelde ik dan :) alleen kon ik t niet echt :p
|
Jup dat was destijds 1 van kutte dingen dat aan je moeder moest vragen hoe je netjes in engels zegt> Wil je met me neuken?
Nu spel ik de reeks en vind wel grappig |
Citaat:
|
Citaat:
maar 't adventure gedoe is helemaal weg... en opzich was de huidige aanpak wel grappig, alleen constante herhaling is ook helemaal niks :p |
larry rulezzz !!! kep ze al zo vaak uitgespeeld maar ik blijf ze toch steeds weer leuk vinden.
Ben nu bezig met Monkey Island :) en daarna ga ik denk ik weer Larry spelen :P |
nu wordt het te boeiend wat is larry :P
|
Citaat:
Leuk spel, je bent zeg maar larry en je moet wijven versieren en het is heel grappig. |
Citaat:
De oorspronkelijke bedenker heeft overigens ook een site over Larry. Best geinig. Weet alleen de link ff niet. Hij was iig niet blij dat hij voor Magna Cum laude was gevraagd. Heb alleen de 1e gespeeld. Heb de andere 6 ook of schijf staan, maar moet er nog eens beginnen. En dan ook nog police quest, king's quest en space quest. Helaas begint police quest 2 met een irritant iets waar je de manual voor nodig hebt :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
nooit gespeeld...
maar spoonie: google ff op Leisure Suit Larry dan vind je het wel... en via de site van Underdogs (moet je ook ff googlen op underdogs) zijn wat oude larrys te vinden....... |
Leisure Suit Larry - Love for Sail \m/
|
Citaat:
Maarja Sierra is al sinds 1998 sellout Ze waren al bezig met LSL 8 toen Sierra opgekocht werd door, ik meen codemasters, die echt iedereen eruitflikkerde, omdat adventures toch niet meer verkochtten. |
www.allowe.com
Daar staan ook al die codes op die je nodig hebt bij Larry 2 en 3. Ik zit nu vast bij Larry 3, waar je in Fat City moet fitnessen, ik heb bij 3 oefeningen er al meer dan duizend gedaan. Bij de laatste oefening zit ik op 999, maar als je dan nog een keer de beweging maakt gaat ie niet naar 1000 maar loopt ie vast. (Dan zegt ie Font not found.) En dat stomme wijf zegt nog steeds dat ik een te grote bierbuik heb. Weet iemand wat ik kan doen? |
^
Laat maar, ik weet al waarom hij het niet doet :) en ik weet al hoe ik het fix. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |